YouTube a suspendat dreptul Sky News Australia să publice conţinut timp de o săptămână, după ce, a spus compania, a încălcat regulile cu privire la răspândirea de informaţii false privind Covid-19, relatează BBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

YouTube nu a specificat despre ce clipuri este vorba, dar a spus că se opune materialelor care „pot dăuna lumii reale”.

Editorul online al postului de televiziune a declarat că decizia este un atac tulburător asupra capacităţii de a gândi liber.

Sky News Australia este deţinut de o subsidiară a News Corp a lui Rupert Murdoch şi canalul său de YouTube are 1,85 de milioane de urmăritori. Interdicţia primită i-ar putea afecta veniturile din Google.

Postul a precizat că a găsit clipuri vechi care nu erau conforme cu politicile YouTube şi că şi-a luat angajamentul de a răspunde cu seriozitate aşteptărilor editoriale şi ale comunităţii.

Sky News a negat că vreunul dintre prezentatorii său a negat vreodată existenţa Covid-19.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.