Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează, joi, că utilizatorii din România continuă să fie ţintiţi de campanii de tip Smishing. În acest moment este în derulare o campanie care se foloseşte de imaginea DHL.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Scenariul preferat de infractori în această perioadă rămâne cel al notificărilor prin sms legate de livrarea unor colete, aceştia folosindu-se de imaginea serviciilor de curierat pentru a păcăli potenţialele victime. Astăzi vă prezentăm o mostră de SMishing care se foloseşte de branding-ul DHL”, au transmis, joi, specialiştii DNSC.

Aceştia recomandă utilizatorilor să fie vigilenţi şi să analizeze cu atenţie informaţiile primite, înainte de a furniza date online.

Evenimente

7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

De asemenea, specialiştii recomandă:

  • Asiguraţi-vă că sunteţi mereu pe site-ul oficial, mai ales atunci când furnizaţi date sau efectuaţi plăţi
  • Evitaţi accesarea link-urilor sau ataşamentelor din mesaje nesolicitate, venite din surse necunoscute
  • Evitaţi furnizarea la cerere de date personale, date financiare sau date de autentificare, după accesarea unor link-uri venite prin sms, e-mail sau platforme de mesagerie! Tastaţi numele site-ului pe care doriţi să introduceţi astfel de date manual în browserul de internet, pentru siguranţă
  • Analizaţi cu atenţie corectitudinea gramaticală şi de exprimare a textului în limba română.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.