Al doilea sezon al show-ului „Masked Singer România” s-a încheiat joi seară cu patru demascări. Trofeul a fost adjudecat de Andreea Marin, cea care a purtat masca Muma Pădurii. Ediţia de joi seară a fost lider de audienţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul a înregistrat 7.7 puncte de rating şi 24.8% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 6.5 puncte de rating şi 21.1% share, pe segmentul de public format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.

La nivelul publicului naţional, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, grade Esomar ABCD, PRO TV a fost lider şi a avut aseară, în intervalul orar 20:27 - 22:55, 8.2 puncte de audienţă şi 21.6% share, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 7.5 puncte de rating şi 19.7% cotă de piaţă.

„I-am declarat iubirea din prima zi”, a spus Mihaela Rădulescu despre Muma Pădurii înainte de demascare. O bătrână gârbovită şi plină de mister, dar cu multă energie şi emoţie, aşa a fost în acest sezon personajul despre care Mihaela Rădulescu, Alex Bogdan, INNA şi Horia Brenciu nu au ştiut dacă e femeie sau bărbat. „N-a fost o experienţă uşoară, dar a fost atât de plăcută încât tot ceea ce a fost dificil a fost depăşit de bucuria de a face spectacol în adevăratul sens al cuvântului. Avantajul meu a fost vocea groasă pe care am reuşit să o fac, deşi n-a fost deloc uşor pentru mine, nefiind cântăreaţă, însă cred că adugând acest timbru am reuşit să fac o voce pe care nici măcar eu nu o recunosc”, a declarat Andreea Marin.

Timp de 13 săptămâni, măştile s-au duelat pentru a ascunde cel mai mare secret din istoria televiziunii: identitatea lor. Albina a fost primul personaj care a trebuit să renunţe la mască, iar artista Theo Rose a fost cea care s-a ascuns în costumul impresionant. Energica Şaorma a ascuns sub lipia ei unul dintre cei mai iubiţi prezentatori TV din România: Cabral, iar sensibilul Fluture a prins viaţă cu ajutorul talentatei Nadine. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.