Lider mondial în „Creative Thinking” şi probabil unul dintre cei mai creativi publicitari ai tuturor timpurilor, Sir John Hegarty vede creativitatea ca un adevărat perpetuum mobile. În cartea sa „Hegarty on Creativity – there are no rules” o exprimă într-un mod pe cât de simplu, pe atât de cuprinzător: „să creezi ceva din nimic”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Inspiraţi de el, creatorul a numeroase campanii publicitare memorabile, cel care de-a lungul carierei a desăvârşit creativitatea ducând-o la nivel de artă şi transformând-o în una din cele mai importante valori ale vieţii şi carierei lui, am creat conferinţa „The Business of Creativity” cu Sir John Hegarty - Founder, Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH) and The Garage Soho, sub umbrela Creativity4Better Hub.

Pe 12 maiîntre 11.00 şi 12.30, live pe Hoppin, ne propunem să inspirăm, să motivăm şi să (re)conectăm intreaga industrie marcom la probabil cea mai importantă valoare din business-urile şi vieţile noastre: creativitatea.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC

4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

 
Despre Conferinţă:
Conform datelor de la McKinsey, 70% din companiile care au avut o abordare creativă a business-ului lor au înregistrat o creştere a profitabilităţii. Totodată, o analiză LinkedIn plasează creativitatea ca fiind cea mai căutată abilitate de către angajatori, în ultimii ani.

Susţinută de unul dintre cei mai creativi profesionişti ai tuturor timpurilor, John Hegarty, conferinţa “The Business of Creativity” te echipează cu instrumente tangibile pentru a descătuşa şi dezvolta impactul enorm pe care creativitatea îl poate avea în business-ul tău, dar şi in viaţa ta de zi cu zi.
 
Despre John Hegarty:
De-a lungul carierei sale, John Hegarty a creat campanii memorabile pentru branduri globale precum Levi’s, LEGO, Audi, Boddingtons, Lynx, British Airways sau Johnnie Walker. El este, de asemenea, partener fondator al agenţiei Saatchi and Saatchi.

În 1982 a fondat, alături de John Bartle şi Nigel Bogle agenţia Bartle Bogle Hegarty (BBH), care acum are birouri în Londra, New York, Singapore, Stockholm, Shanghai, Mumbai şi Los Angeles. 
 
Recent, Sir John a fondat The Garage Soho, o companie care investeşte în branduri nou lansate şi ajută la dezvoltarea acestora, cu investiţii care ajung până la 500k £.

Te invităm şi te aşteptăm la Conferinţa „The Business of Creativity” pe 12 mai, între 11:00 – 12:30, pentru o supradoză de creativitate, administrată de una dintre cele mai creative minţi din lume.
 
Accesul la eveniment se face pe bază de bilet (pentru membrii IAA si UAPR – 49 euro + TVA, pentru non-membrii IAA si UAPR – 65 euro + TVA).
 
Dorim să mulţumim partenerului nostru strategic, UAPR.

Rezervă-ţi acum locul în primul rând! - https://www.creativity4better.com/
Pentru bilete şi pentru orice alte întrebări o poţi contacta pe Ruxandra Raduruxandra.radu@iaa.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.