PrestaShop, platformă de comerţ electronic aflată în top 3 la nivel global, a depăşit pragul de 6.500 de magazine online active, în România, şi decide să-şi extindă activitatea locală prin desemnarea unui Country Developer. În 2021, PrestaShop a înregistrat rezultate fără precedent, cu o creştere a veniturilor de 40%, sprijinite de dublarea numărului de angajaţi ai companiei. Totodată, valoarea vânzărilor generate de cei 300.000 de comercianţi ai săi a fost de 24 de miliarde de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

PrestaShop este cea mai utilizată soluţie de e-commerce în Europa şi America Latină. Începând din 2021, compania a intrat în portofoliul grupului italian MBE, cu scopul ca împreună să devină principala soluţie de comerţ, logistică şi curierat pentru magazinele online din întreaga lume. Platforma de tranzacţii comerciale MBE Worldwide (www.mbecorporate.com) se bazează pe 3.150 de centre de soluţii pentru afaceri, în 52 de ţări. În 2022, MBE şi PrestaShop au facilitat comerţul pentru peste 1 milion de clienţi din întreaga lume.

Cu operaţiuni în România încă din 2008, PrestaShop a decis să-şi extindă prezenţa locală în vara anului trecut, prin numirea lui Andrei Zamfirescu în poziţia de Country Developer. Andrei deţine o experienţă vastă în comerţul online şi în logistică, unde vreme de 14 ani a deţinut poziţii de top management.

„Alături de puternicul nostru partener MBE şi de vasta noastră comunitate de membri, dorim să ne consolidăm poziţia de one-stop-shop pentru nevoile retailerilor români. Crescând organic şi continuu în fiecare an, piaţa de e-commerce din România este un teren fertil pentru cei care doresc să-şi consolideze şi să-şi extindă afacerile. Pandemia cu toate limitările ei a fost pentru PrestaShop un impuls pentru a deveni partenerul de încredere al comercianţilor online din România. PrestaShop doreşte să ajungă la peste 10.000 de magazine active în următorii 3 ani, în România, să-şi extindă echipa locală şi să aducă multiple soluţii personalizate de comerţ online, plăţi şi curierat”, spune Andrei Zamfirescu, Country Developer PrestaShop în România.

PrestaShop este recunoscută ca fiind una dintre cele mai cuprinzătoare şi mai uşor de utilizat soluţii de comerţ electronic disponibile la nivel mondial. Ea oferă flexibilitatea de a adapta un magazin online la nevoile specifice ale fiecărui comerciant, în loc să impună o abordare unică pentru toţi.

Graţie PrestaShop Essentials, o suită de funcţionalităţi (addons) absolut necesare pentru a dezvolta un magazin online, şi soluţiile oferite de PrestaShop Hosting, gestionarea unui magazin online la scară mare devine extrem de uşoară, cu posibilităţi infinite de diferenţiere. Acestea au fost dezvoltate pentru a creşte exponenţial vânzările şi profitabilitatea afacerii.

Platforma are peste 150 de parteneri la nivel mondial şi la nivel local, precum easySales şi Aqurate, şi un portofoliu amplu de aplicaţii de top. Înfiinţată în 2007, la Paris, PrestaShop permite companiilor să îşi creeze, gestioneze şi dezvolte propriul site de comerţ electronic. Platforma se bazează pe un software cu sursă deschisă (open source) şi îmbunătăţit cu aplicaţii dezvoltate în parteneriat cu actori cheie din acest sector, precum PayPal, Meta, Google etc.

Despre PrestaShop

PrestaShop este o companie globală de e-commerce, care deserveşte clienţi din peste 190 de ţări. Oferim soluţii incluzive, personalizate, scalabile şi bine susţinute, pentru a permite fiecărui antreprenor să deţină, să controleze şi să-şi dezvolte pe deplin magazinul online. PrestaShop face parte din MBE Worldwide, o platformă care facilitează comerţul online şi care se bazează pe mai mult de 3.150 de centre pentru soluţii de afaceri, în 52 de ţări. În 2022, MBE şi PrestaShop au eliberat împreună tranzacţii comerciale pentru mai mult de 1 milion de clienţi din întreaga lume.

www.prestashop.com

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.