Extinderea magazinelor online româneşti în străinătate şi dezvoltarea serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022, potrivit estimărilor Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Estimarea ia în calcul creşterea accelerată a comerţului online şi evoluţia pieţei de transport şi curierat din 2021, când volumele livrate în România şi din România către alte ţări s-au dublat.

„Livrările cross-border s-au dublat în 2021, faţă de 2020, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii serviciilor acestora în regiunea Balcanilor, în Turcia şi Israel. Totodată, volumele de colete s-au dublat, anul trecut, datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România, dar şi ca urmare a numărului tot mai mare de magazine online româneşti care îşi extind afacerile online dincolo de graniţe”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Printre cele mai populare destinaţii de livrare pentru magazinele online din România se regăsesc Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia şi Spania. Magazinele online care aleg să îşi dezvolte afacerile internaţional aleg aceste ţări fie din raţiuni de proximitate, fie că acolo se află mari comunităţi de români.

De cealaltă parte, coletele care intră în România sunt livrate mai ales din Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, SUA şi China semn că, deja, multe dintre magazinele online din aceste ţări au pătruns la noi.

„Estimăm pentru acest an creşterea numărului de colaborări cu parteneri care sunt interesaţi să livreze internaţional, dar şi să pătrundem pe noi pieţe din afara ţării pentru a le asigura clienţilor noştri selleri si magazine online oportunităţi multiple pentru a-şi comercializa produsele”, mai spune Alexandr Jeleascov, menţionând că, de anul acesta, Packeta România administrează şi operaţiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia şi Bulgaria, lucru care oferă noi oportunităţi magazinelor online de a-şi extinde operaţiunile de comerţ pe noi pieţe de desfacere, beneficiind de expertiza logistică a Packeta.

Planurile companiei vizează fructificarea tuturor oportunităţilor de creştere în aceste ţări şi crearea unui sistem bidirecţional din perspectiva livrărilor, bazat pe un flux logistic bine pus la punct.

Una dintre aceste oportunităţi o reprezintă evenimentul eCommerce & Digital Marketing Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Sud-Estul Europei, desfăşurat pe 14 şi 15 mai în Grecia, la Atena, şi primul eveniment internaţional la care participă Packeta România. Prin prezenţa la acest eveniment, Packeta România vizează crearea unei priviri de ansamblu asupra pieţei din Grecia şi generarea de oportunităţi de colaborare cu magazinele online şi sellerii locali.

În prezent, Packeta România oferă:

  • livrare în 34 de ţări din Europa, cât şi in SUA şi Emiratele Arabe Unite;
  • acces la serviciile a peste 70 de transportatori la nivel internaţional;
  • multiple modalităţi de livrare şi servicii pentru a acoperi cât mai bine necesităţile clienţilor şi ale partenerilor de comerţ electronic;
  • suport şi consultanţă clienţilor care doresc să îşi dezvolte afacerea în afara ţării şi acces la companii care oferă diferite tipuri de servicii precum, marketplace-uri, servicii de marketing, traduceri, servicii bancare, juridice etc.

La nivel internaţional, grupul Packeta a încheiat anul trecut cu venituri de 195 de milioane de euro, a transportat peste 73 de milioane de colete, are o reţea extinsă de peste 92.000 de puncte pick-up şi peste 32.000 de clienţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.