În campania sa globală de brand primăvară/vară 2025, HUGO schimbă scenariul în ceea ce priveşte tiparele. Fotografiată de Dan Jackson sub conducerea creativă a lui Trey Laird şi a agenţiei sale, Team Laird, accentul se pune pe costume flexibile şi infinit adaptabile. Această campanie, care va dura un an întreg, se va desfăşura în două capitole: Capitolul 1 în această primăvară/vară, urmat de Capitolul 2 în toamnă/iarnă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În Capitolul 1, HUGO surprinde un tânăr nonconformist în timp ce navighează printr-o serie de camere roşii. Stilul costumului său, croit elegant, evoluează de la clasic şi atemporal, la neconvenţional şi inspirat, combinat cu un maiou strâmt, o cizmă groasă din piele, o cămaşă cu mânecă scurtă cu imprimeu insolit şi pantaloni scurţi cu croială de costum. Ţinutele sale sunt inspirate de conceptul costumului GO: o nouă abordare, specifică HUGO, de a construi o garderobă sofisticată, potrivită pentru fiecare estetică şi ocazie.

În moda feminină, întâlnim o eroină într-un costum alb elegant din trei piese în camerele roşii. Camera se concentrează pe detalii: o curea îndrăzneaţă, un pantof cu barete, croiala scurtă a unei veste, evidenţiind adaptabilitatea croiului HUGO pentru toate genurile şi celebrând individualitatea persoanei din interiorul costumului: întărind motto-ul brandului, „HUGO Your Way”, ca pe o adevărată declaraţie de auto-exprimare.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Naraţiunea „go your way” a campaniei subliniază, de asemenea, angajamentul brandului faţă de o industrie a modei mai bună. Iată-ne aici: HUGO FORWARD, o nouă platformă care prezintă abordarea inovatoare, bazată pe tehnologie, a designului HUGO. Piesele HUGO FORWARD vor deschide calea explorării transformative, urmând mantra „Trebuie să continui să mergi mai departe pentru a fi cu un pas înainte”.

Prima lansare HUGO FORWARD din acest sezon: trei modele de croi, create cu fir de celuloză pe bază de plante HeiQ AeoniQ, un fir de celuloză inovator, fabricat din pastă de lemn, care rivalizează cu proprietăţile de performanţă ale poliesterului. O constelaţie modulară de piese vestimentare bărbăteşti, inclusiv un sacou cu un singur rând de nasturi, o jachetă casual şi pantaloni, toate într-un negru atemporal, aceste piese HeiQ AeoniQ şi din amestec de lână pot fi purtate asortate sau în contrast, elegant sau casual. Consolidând şi mai mult statutul HUGO de pionier al croielilor impecabile, acestea sunt primele piese vestimentare lansate pe piaţă create vreodată cu această fibră.

Pe reţelele de socializare, HUGO va crea interes în jurul campaniei, colaborând cu creatori de conţinut care întruchipează adaptabilitatea şi stilul personal autentic. Offline, o hologramă interactivă va spune povestea campaniei în vitrina magazinului HUGO din Milano, cu o reprezentare holografică în mişcare şi cu sonor a vedetei campaniei, Jean Carlo León, purtând ţinute cheie. La nivel global, merchandisingul atrăgător din vitrină şi din magazin va promova abordarea autentică şi expresivă a brandului în ceea ce priveşte ţinutele personalizate.

Colecţia HUGO primăvară/vară 2025 va fi disponibilă în magazinele HUGO din întreaga lume, la magazinele partenere şi online pe hugo.com.

Despre HUGO şi HUGO BOSS:

HUGO, cea mai tânără dintre cele două mărci HUGO BOSS, oferă o platformă pentru exprimarea personală şi un mod autentic de a te îmbrăca. Implicat la nivel global şi fluent cultural, brandul creează haine cu individualitate şi atitudine pentru cei care îndrăznesc să depăşească convenţiile; cei care stabilesc tendinţe în loc să le urmeze. În plus, parfumurile, ceasurile, ochelarii şi îmbrăcămintea pentru copii licenţiate HUGO surprind un spirit tânăr. HUGO BOSS este una dintre companiile de top poziţionate în segmentul premium al pieţei globale de îmbrăcăminte. Grupul oferă colecţii în 131 de ţări, în aproximativ 7.800 de puncte de vânzare şi online în 73 de ţări prin intermediul hugoboss.com. Cu aproximativ 19.000 de angajaţi la nivel mondial, compania, cu sediul în Metzingen (Germania), a înregistrat vânzări de 4,2 miliarde de euro în anul fiscal 2023.

Despre HeiQ AeoniQ

Fabricat inovator pentru a minimiza impactul asupra mediului, firul HeiQ AeoniQ este derivat din celuloză de lemn, iar robusteţea sa permite o lungă durată de purtare. Utilizarea acestei ţesături revoluţionare marchează un pas semnificativ înainte în angajamentul HUGO de a combate microplasticele în modă şi către obiectivul brandului de a elimina poliesterul şi nailonul din produsele sale până în 2030*.

HUGO BOSS a lansat parteneriatul strategic pe termen lung cu HeiQ AeoniQ, LLC, în 2022, pentru a contribui la obiectivele companiei de neutralitate climatică în propria sa zonă de responsabilitate până în 2030. Brandul BOSS a lansat articole de îmbrăcăminte fabricate cu HeiQ AeoniQ în cadrul iniţiativei THE CHANGE. Acum, cu HUGO FORWARD, este rândul lui HUGO.

*Presupunând disponibilitatea alternativelor.

hugo.com

INSTAGRAM: instagram.com/hugo_official

FACEBOOK: facebook.com/hugo

YOUTUBE: youtube.com/hugo

TIKTOK: tiktok.com/@hugo

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.