Godmother a primit a doua nominalizare la BEA World 2025, de această dată pentru „ReFashion – an Upcycling Project”, creat pentru IAA România, în categoria Educational/ Training Event. Proiectul a fost selectat alături de iniţiative internaţionale precum “Take Care of Wonder” (Principality of Monaco Pavilion - Osaka Expo 2025) şi Talent Arena, un eveniment imersiv din cadrul Mobile World Congress Barcelona, cea mai importantă platformă globală pentru industria conectivităţii.
ReFashion a fost o experienţă imersivă gândită pentru conferinţa IAA România Creativity4Better 2024: un fashion bootcamp pentru tineri fashion designeri, transformat într-un reality show din 5 episoade şi într-un runway live pe scena conferinţei, unde publicul a votat designerul câştigător.
Diana Flutur, Creativity4Better @ IAA România, declară:
„Misiunea noastră, in Conferinţa Creativity4Better, este de a educa şi de a creşte standardele industriei de Marketing şi Comunicare. Prin Refashion am dorit să arătăm Gen Z că prin creativitate upcycling-ul poate fi la fel de atrăgător ca haute couture, printr-un format entertaining. ReFashion a reuşit să schimbe percepţii, live, în faţa industriei. Dorinţa noastră a fost să demonstrăm puterea transformativă a creativităţii..”
“Obiectivul a fost ambiţios şi clar: să facem upcycling-ul aspiraţional, engaging şi relevant cultural pentru Gen Z. Am creat numele, identitatea vizuală şi direcţia artistică la Godmother, apoi am provocat spirite creative foarte diferite să colaboreze cu noi. Am reinventat educaţia ca entertainment: bootcamp + reality show + live runway. Nu a fost doar un training, ci o poveste culturală shareable, pe care Gen Z chiar a vrut s-o urmărească, s-o adopte şi să o ducă în propriile feed-uri”, a declarat Alice Gavril, Managing Partner Godmother.
De ce a contat ReFashion
În România upcycling-ul era perceput ca „uncool”. ReFashion a rupt această barieră culturală, arătând în timp real cum haine considerate rebuturi pot deveni piese de podium, în ritmul unei poveşti urmărite, votate şi distribuite de un public tânăr. Mentorii au fost conturaţi ca arhetipuri, fiecare provocare a devenit o lecţie cu miză reală.
Ovidiu Buta, stilist şi visual storyteller, mentor ReFashion declară: “ReFashion a arătat că poţi învăţa ceva serios într-un format cool, fără să pierzi rigorile unui proces creativ. Ne-am împărţit rolurile ca într-un show adevărat: Lena a fost ghidul blând, Joaquin - motorul de energie şi încredere, iar eu… criticul care nu renunţă la un talent până nu îl face să îşi împlinească potenţialul.”
„Tinerii designeri au primit o provocare grea: să transforme piese abandonate în creaţii spectaculoase. Au răspuns cu o creativitate şi cu o maturitate impresionante. Pentru Alexandra Sandu, câştigătoarea noastră, proiectul a fost un adevărat impuls în carieră: vizibilitate, contacte profesionale noi şi confirmarea că are o voce creativă proprie”, spune Lena Criveanu, designer vestimentar, fondator Urban Fashion School, mentor ReFashion.
Despre BEA World Festival
BEA World este cel mai important festival internaţional dedicat proiectelor de live communication şi experienţe de brand, reunind agenţii şi branduri din peste 40 de ţări. Selecţia oferă vizibilitate globală pentru proiecte inovatoare şi confirmă standardele creative şi strategice ale echipelor participante.
Credits:
IAA România: Diana Flutur – Project Idea & Lead, Diana Sivu – Social Media Manager
Godmother şi parteneri creativi: Alice Gavril – Creative Direction & Production, Gelu Florea - Visual Identity, Art Direction, Roxana Munteanu – Project Management, Alina Niculescu-Manea – Communication Manager, Florin Ivan @ WORKHORSE – Video production, Matei Mocanu/ video direction, Ovidiu Saracan/ sound and original music
Tinerii designeri finalişti: Alexandra Sandu, Ruxandra Stegăruş, Rareş Bistran, Alexandra Cercel, Mihnea Surcel, Anita Tanislau, Tomas Turan
***
Grupul Godmother, cu aprox. 12 milioane euro cifră de afaceri în 2024, are ca business principal agenţia de brand experience Godmother, una dintre cele mai importante agenţii de evenimente în industria de publicitate. Godmother a organizat cu succes peste 1.000 de evenimente de-a lungul celor 25 de ani de activitate.
Godmother are în portofoliu jucători de top în categoriile lor, care fac o prioritate din interacţiunea de calitate cu publicul lor şi experienţa memorabilă de brand oferită consumatorilor. Clienţii Godmother provin din industrii precum: FMCG, retail, sectorul financiar, pharma, tehnologie, agrobusiness, electronice.
Începând din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names, o reţea ce reuneşte agenţii independente de evenimente de top din Europa. Apartenenţa la 27Names permite agenţiei Godmother să dezvolte constant capabilităţile oamenilor şi soluţii inovatoare proprii, un element diferenţiator în industria de evenimente.
IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.







