Salt Bank, în parteneriat cu asociaţia Kola Kariola, lansează campania „Adoptă sau donează pentru blănoşi, iar Salt îţi dublează donaţia şi dragostea.” Astfel, prin iniţiativa desfăşurată în perioada 25 noiembrie – 20 decembrie, pentru fiecare donaţie făcută către asociaţie, banca dublează suma.
Dincolo de donaţii, campania pune accent pe un gest cu impact mult mai profund: adopţia. Blănoşii au nevoie nu doar de un spaţiu sigur, ci de o familie – de oameni care să le ofere afecţiune, timp şi sentimentul autentic de „acasă”.
De aceea, pe site-ul Salt există acum o secţiune dedicată blănoşilor care îşi aşteaptă familia, unde oamenii pot descoperi poveştile lor şi pot afla mai multe despre procesul de adopţie.
Pentru cei care totuşi nu pot adopta acum, există în continuare o modalitate simplă de a ajuta. Oricine poate dona, sprijinind blănoşii aflaţi în grija asociaţiei Kola Kariola. Donaţiile se pot face direct în conturile oficiale ale organizaţiei, prin transfer bancar, în următoarele conturi de la Salt Bank:
- Cont RON: RO59ROIN40219YMBAYMT46R7
- Cont EUR: RO73ROIN4021G1MNTY2O184A
Campania vine într-un moment foarte important. Deşi blănoşii sunt cunoscuţi pentru superputerea de a-ţi face ziua mai bună, cu iubirea lor sinceră, realitatea arată un fenomen îngrijorător: abandonul animalelor este în creştere, inclusiv în ţări dezvoltate precum Marea Britanie, Franţa şi Statele Unite, pe fondul costurilor de trai tot mai ridicate.
În România se estimează că sunt peste 6 milioane de câini şi pisici care trăiesc pe străzi, iar cele mai multe adăposturi funcţionează deja la limită, cu resurse reduse şi un număr tot mai mare de blănoşi, în continuă creştere, care au nevoie de un loc sigur.
În acest context, parteneriatul dintre Salt Bank şi Kola Kariola, una dintre cele mai active asociaţii de protecţie a animalelor din România care, din 2014 şi până în prezent a salvat, îngrijit şi dat spre adopţie sute de animale de companie, îşi propune să crească şansele acestor animale de a fi văzute, îngrijite, adoptate şi iubite.
Mesajul se leagă firesc de campania de Crăciun a băncii, construită în jurul ideii că cele mai frumoase cadouri vin neîmpachetate.
Anul acesta, Leneşul, personajul emblematic din reclamele Salt Bank, devine simbolul unei realităţi pline de emoţie. Deşi este vedeta de la TV care aduce zâmbete tuturor, odată ajuns acasă, el rămâne singur. Familia lui e departe, iar singurătatea se simte mai apăsătoare în perioada sărbătorilor, atunci când ceilalţi se strâng în jurul bradului.
Această emoţie stă şi la baza iniţiativei de CSR: ceea ce trăieşte Leneşul trăiesc, într-o formă diferită, şi mii de blănoşi din adăposturi. De aceea, în povestea de anul acesta, Leneşul primeşte cel mai frumos cadou neîmpachetat: familia. Iar Salt Bank speră ca acelaşi lucru să se întâmple şi cu cât mai mulţi dintre blănoşii aflaţi în grija organizaţiilor de protecţie.
Prin campania „Salt îţi dublează donaţia şi dragostea”, banca transformă mesajul sărbătorilor într-o acţiune concretă: să aducă împreună oameni, familii şi blănoşi care nu ar trebui să fie niciodată singuri. Pentru că, în cele din urmă, cele mai frumoase cadouri sunt cele care nu se împachetează niciodată: familia, grija, iubirea şi acele gesturi mici care îţi pot schimba ziua.
Informaţii suplimentare despre ONG, despre întreg mecanismul campaniei, precum şi regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul Salt Bank, aici.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.







