Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania naţională Vocea magazinelor de lângă tine are loc în perioada 8 noiembrie 2021 – 16 ianuarie 2022 şi adresează peste 10.000 de magazine de cartier care comercializează alimente şi acceptă plata cu Edenred Ticket Restaurant.

Edenred România lansează campania Vocea magazinelor de lângă tine prin care susţine magazinele de cartier deţinute de micii antreprenori români în accesarea unei categorii importante de fonduri disponibile în economie pe cardurile de masă ale angajaţilor. Edenred îşi propune, astfel, să sprijine retailul autohton de proximitate, continuându-şi acţiunile care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor şi comercianţilor parteneri din România în contextul COVID-19.

Campania naţională Vocea magazinelor de lângă tine se derulează în intervalul 8 noiembrie 2021 – 16 ianuarie 2022 şi îşi propune să susţină comerţul local, invitând cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă să reia obiceiul de a cumpăra produse alimentare de la magazinele de proximitate.

Micile magazine autohtone de cartier au fost afectate de schimbarea obiceiurilor de consum în pandemia de COVID-19, pe de-o parte, de avansul căpătat de cumpărăturile online, pe de altă parte, de expansiunea lanţurilor de retail care au accelerat dezvoltarea propriilor reţele de magazine de proximitate.

În prezent, în comerţul tradiţional, sunt circa 60.000 de magazine, faţă de circa 150.000, la jumătatea anilor 90, potrivit unei cercetări Nielsen.

Codruţ Nicolau, Director General Edenred România: „Cu toate că, în pandemie, magazinele alimentare au fost exceptate de la lockdown, clienţii s-au simţit mai în siguranţă să cumpere online inclusiv mâncare şi bunuri de strictă necesitate, evitând, pentru o perioadă, deplasările la magazinele de proximitate.

Presiunea pe comerţul autohton de proximitate a fost şi este foarte mare. De aceea ne dorim să venim în sprijinul celei mai longevive categorii de parteneri ai noştri, micii antreprenori români care deţin magazine alimentare. Mă bucur să lansăm, astfel, campania naţională <<Vocea magazinelor de lângă tine>>, încurajând reluarea obiceiului românilor de a accesa comerţul de proximitate pentru cumpărăturile uzuale de alimente, pe care le pot achita cu cardurile de masă.

Campania derulată de Edenred România îşi propune să promoveze solidaritatea în comunitate şi să contribuie la refacerea şi consolidarea segmentului de mici comercianţi afectaţi de criza sanitară, care nu beneficiază de rezerve financiare majore şi nici de scheme facile de sprijin financiar.

Pentru a participa la campania Vocea magazinelor de lângă tine şi a susţine micii comercianţi locali, beneficiarii cardurilor Edenred Ticket Restaurant pot cumpăra produse alimentare din locaţiile partenere Edenred, plătind, cu cardul lor de masă, contactless ori cu telefonul, prin Edenred Pay, Apple Pay sau Google Pay. Aceştia pot câştiga, prin tragere la sorţi, premii săptămânale pe carduri cadou în valoare de 100 de lei şi premiul cel mare, de 5.000 de lei, acordat la încheierea programului. Magazinul care înregistrează, în perioada campaniei, cele mai multe plăţi cu carduri de masă va primi o redecorare în valoare de 10.000 de lei.

În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este stabilită la 20,09 lei/zi lucrată. Peste 1,5 milioane de angajaţi utilizează soluţiile Edenred, iar tichetele de masă (emise, majoritar, pe card, cât şi în format clasic, pe hârtie) sunt cel mai apreciat beneficiu extrasalarial din România, potrivit Benefit, soluţia de beneficii flexibile din ecosistemul Edenred.

Angajaţii au dreptul la tichete de masă indiferent dacă lucrează de acasă, în sistem hibrid sau merg la birou, fiind, astfel, sprijiniţi să îşi menţină obiceiul de a mânca sănătos la prânz.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrich connections. For good.”, aceste soluţii sporesc bunăstarea şi puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menţionate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terţe părţi. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.