Studenţii de la EA - The Entrepreneurship Academy (EA) au încheiat semestrul de vară cu tradiţionala competiţie contra-cronometru: 24 Hours Challenge. În doar 24 de ore, echipe de tineri antreprenori din toţi anii de studiu au răspuns unei provocări reale lansate de Helian Redai, CEO Porsche Finance Group România: repoziţionarea abonamentului auto sub brandul Sharetoo pentru piaţa locală, cu obiectivul de a creşte adopţia acestui concept inovator în următoarele şase luni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Provocarea le-a fost prezentată împreună cu obiectivele de business şi criteriile de evaluare. Echipele au lucrat colaborativ, pe baza unui plan pregătit în avans, sub ghidajul coach-ilor, care au urmărit procesul fără a interveni. Pe 24 iunie, fiecare echipă şi-a susţinut propunerea în faţa clientului, într-un format care a replicat fidel un pitch competitiv din mediul real de business. Tema reflectă una dintre direcţiile strategice ale Porsche Finance Group– dezvoltarea business-ului în zona de mobility as a service, într-un context în care mobilitatea urbană trece printr-o transformare accelerată.

24 Hours Challenge este un exerciţiu de creativitate şi responsabilitate. În fiecare semestru, studenţii noştri aplică ce au învăţat, dar mai ales învaţă să lucreze într-un mediu de business real. Ne bucurăm să avem alături de noi, la această 18 ediţie a 24 Hours Challenge, o companie de renume precum Porsche Finance Group – un brand global care inspiră prin inovaţie, performanţă şi viziune. Pentru studenţii noştri, a fost o oportunitate extraordinară să se conecteze cu un business de top şi să înţeleagă cum arată o provocare reală într-o industrie care se reinventează constant. Le mulţumim partenerilor de la Porsche Finance Group pentru deschidere, rigoare şi încrederea acordată generaţiei următoare de antreprenori.” a spus Ioana Ceauşu, COO EA – The Entrepreneurship Academy

24HC este un format devenit reper pentru comunitatea EA, iar până acum a adus în campus provocări reale de business din partea unor companii precum Google, Fan Courier, Orange, Red Bull, Regina Maria, NN, Meta Estate Trust, Brand Minds sau STIL Diamonds.

Provocarea Porsche Finance Group: repoziţionarea abonamentului auto Sharetoo în România

Porsche Finance Group România a lansat o provocare studenţilor de la EA - The Entrepreneurship Academy: repoziţionarea abonamentului auto Sharetoo pentru a reflecta mai bine nevoile şi aşteptările consumatorilor din România.

În timp ce modelul de abonament auto câştigă tot mai multă tracţiune în pieţele vestice, fiind perceput ca o alternativă flexibilă şi modernă la leasing sau achiziţie, în România acest concept se află încă într-o etapă incipientă. Prin această iniţiativă, Porsche Finance Group îşi propune să accelereze adopţia abonamentului auto, conectând produsul cu stilul de viaţă al noii generaţii de conducători auto – dinamică, digitală şi orientată spre mobilitate inteligentă.

Obiectivul este ambiţios, dar clar definit: o creştere cu 30% a activităţii curente Sharetoo abonament auto în următoarele şase luni.

Soluţiile dezvoltate de studenţi au fost evaluate pe baza unor criterii esenţiale: fezabilitate, grad de inovaţie, potenţial de implementare şi aliniere cu valorile şi viziunea brandului Porsche Finance Group.

Am acceptat cu entuziasm invitaţia de a colabora cu EA - The Entrepreneurship Academy pentru 24 Hours Challenge, tocmai pentru că vedem în această generaţie de studenţi exact acele calităţi care contează şi pentru noi: curaj, claritate în gândire şi dorinţa de a inova. A fost o experienţă valoroasă să le prezentăm o provocare reală de business şi să descoperim, în schimb, perspective proaspete şi idei cu aplicabilitate concretă. Credem în puterea parteneriatelor cu mediul educaţional şi vom continua să susţinem astfel de iniţiative care pregătesc liderii de mâine” a spus Helian Redai, CEO Porsche Finance Group România.

Soluţii antreprenoriale, livrate în 24 de ore

Tinerii antreprenori EA au propus idei diverse, de la campanii de brand activation, soluţii de digital experience şi propuneri de parteneriate strategice.

Echipa câştigătoare, Impakt, s-a remarcat printr-o abordare clară şi bine structurată, adresând elementele esenţiale din Brieful clientului,  dovedind o înţelegere bună a pieţei clientului şi a provocărilor acestei industrii.

„Aceasta e a doua noastră victorie consecutivă la 24 Hours Challenge – un semnal clar că framework-ul şi abordarea noastră dau rezultate. Provocarea Porsche Finance Group ne-a forţat să gândim rapid, strategic şi creativ. Totul a fost un efort de echipă: de la strategie până la prezentare, fiecare decizie a fost luată împreună, cu gândul la ce funcţionează pentru abonamentul auto Sharetoo. Ne-am împărţit clar rolurile, ne-am susţinut reciproc şi am construit o soluţie coerentă, clară şi convingătoare. Când am auzit numele echipei noastre, Impakt, anunţat ca echipa câştigătoare, am simţit că tot efortul a meritat,” a spus Maria Coteanu, echipa Impakt, student în anul III de studii în cadrul EA şi reprezentantul echipei câştigătoare.

La EA – The Entrepreneurship Academy tocmai s-a încheiat cel de-al 9-lea an de activitate cu rezultate remarcabile, atât la nivel de business generat în cadrul programului, dar şi din perspectivă academică:

  • 55 afaceri în diverse stadii de dezvoltare în cadrul programului în mai mult de 80 de domenii;
  • >2.19 Mil Euro vânzări generate de afacerile conduse de studenţii EA în primul semestru
  • > 329K Euro profit din activitate antreprenorială în primul semestru;
  • > 800 ore dedicate învăţării în echipă;
  • > 260 ore de mentorat oferit echipelor de studenţi;
  • > 500 ore dedicate teoriei şi practicii antreprenoriale;
  • > 200 ore pentru antrenarea skillurilor de leadership;
  • > 250 ore dedicate dezvoltării abilităţilor şi competenţelor transversale de afaceri;
  • > 3230 vizite la companii;
  • > 450 cărţi de afaceri, dezvoltare personală şi specialitate citite de studenţii EA;
  • > 8 ţări în care studenţii au fost în călătorii de învăţare;

Profilul studenţilor EA este divers: 40% sunt antreprenori activi, 40% freelanceri, iar 20% intraprenori – angajaţi cu roluri antreprenoriale în companii. Printre cele mai populare nişe abordate se numără: Retail & E-commerce (28 afaceri), Industrii Creative (13), HoReCa (9), Healthcare & Wellness (7), Tech (6), Servicii financiare & profesionale (3), dar şi domenii precum educaţia, moda, muzica sau sportul.

Despre 24 Hours Challenge

24HC este un eveniment definitoriu pentru experienţa de învăţare la EA – The Entrepreneurship Academy, prin care studenţii îşi testează, într-un context de business real, abilităţile dobândite în timpul semestrului. Organizat la finalul fiecărui semestru, acest examen aplicat este parte integrantă din curriculumul academic. Compania parteneră oferă o provocare reală de business, iar studenţii au 24 de ore pentru a livra o soluţie concretă. În trecut, companii precum      Google, Orange, ING, Red Bull, Fan Courier, Regina Maria sau STIL Diamonds au participat în calitate de parteneri de provocare.

Despre universitatea de business EA -The Entrepreneurship Academy

EA - The Entrepreneurship Academy este singura facultate de antreprenoriat din România unde studenţii învaţă aplicat despre business şi îşi demarează propriile proiecte antreprenoriale şi afaceri încă din primul an de studiu.  EA - The Entrepreneurship Academy  funcţionează pe baza unui parteneriat cu Team Academy Amsterdam/Stichting Schoolvision, după un model educaţional existent de peste 30 de ani în Finlanda şi implementat cu succes în peste 18 ţări. Facultatea este acreditată internaţional de Team Academy Netherlands, împreună cu Institutul Schoolvision, prin Ministerul Educaţiei, Culturii şi Ştiinţelor din Olanda. Diploma pe care studenţii o obţin la finalul celor patru ani de studii, prin dobândirea celor 240 credite ECTS, este Bachelor Degree - Business Administration in Entrepreneurship şi poate fi echivalată în România la CNRED, conform Ministerului Educaţiei.

Studenţii învaţă prin proiecte reale, coaching de business şi mentorat din partea unor antreprenori consacraţi. Mai multe informaţii: www.entrepreneurship-academy.ro

Despre Porsche Finance Group România    

Porsche Finance Group România este o subsidiară a Porsche Bank AG, parte a Porsche Holding Salzburg, companie deţinută de Volkswagen Group. Prezentă pe piaţa din România din 1999, compania oferă un portofoliu integrat de servicii de mobilitate, ce include finanţare auto (credit şi leasing), asigurări, administrare de flote şi soluţii inovatoare sub brandul Sharetoo — serviciul de abonament auto (car subscription), dar şi închirieri auto (rent-a-car).

Cu o experienţă de peste 25 de ani pe piaţa locală, Porsche Finance Group s-a consolidat ca un jucător de referinţă în sectorul finanţării auto, fiind recunoscută pentru angajamentul său faţă de inovaţie, digitalizare şi soluţii centrate pe client. Compania operează după un model one-stop-shop prin reţeaua sa naţională de dealeri, simplificând întregul parcurs al clientului — de la alegerea maşinii până la finanţare şi servicii post-vânzare.

Mai multe informaţii: https://www.porschefinance.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.