FashionUp şi dEpurtat, doi dintre cei mai mari retaileri din e-commerce de pe segmentul de fashion, au optat pentru aplicaţia Retargeting.Biz.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Alin Stanciu de la FashionUp.ro şi Nicolae Slav de la dEpurtat.ro vorbesc despre impactul şi rezultatele înregistrate în urma utilizării Retargeting.Biz, software-ul de automatizare în marketing dezvoltat antreprenorii Rareş Bănescu şi Mugur Frunzetti.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

 

Alin Stanciu @FashionUp.ro

 

Soluţia Retargeting.Biz ne-a dat posibilitatea să creăm mesaje personalizate pentru fiecare din clienţii FashionUp, luând în calcul comportamentul şi preferinţele individuale ale fiecăruia. Implicit, asta ne-a apropiat de clienţii nostri, lucru apreciat imediat de către aceştia.

Ratele de conversie pe trigger-ele Retargeting sunt de 4-5 ori mai mari decât media site-ului. În acest moment, aproximativ 25% din clienţii FashionUp intră în contact cu aceste triggere.

 

Decizia de cumpărare în comerţul online de fashion este, de cele mai multe ori, impulsivă. Live-urile, care ţin cont în timp real de comportamentul on-site al utilizatorului, sunt instrumentele cele mai eficiente pentru noi, cu atât mai mult cu cât ele ţintesc o categorie de utilizatori care, la acel moment, doar vizualizează produsele şi sunt încă nedecişi dacă să înceapă procesul de cumpărare. De asemenea, trigger-ele de abandon coş au o rată de conversie foarte bună.

 

Primul lucru pe care l-am apreciat a fost simplitatea implementării, chiar în cazul unei platforme custom-made, cum e cea folosită de FashionUp.ro. Aş mai face referire şi la backend-ul soluţiei, unul foarte prietenos şi, mai ales, foarte customizabil, lucru care ne ajută la implementarea on-spot a campaniilor, fără a fi nevoiţi să apelăm la programatori.

 

În primul rând aş menţiona că soluţia despre care vorbim este o soluţie de on-site retargeting care ajută la creşterea conversiei pe traficul existent. Comparând cu ce am testat noi până la momentul implementării, această soluţie este cel mai usor de implementat şi, ulterior, de operat. Rezultatele au venit imediat, raportarea e foarte transparentă sţ asta ne-a permis să calculăm din prima lună un ROI care, de altfel, a fost foarte pozitiv.”

 

Nicolae Slav @dEpurtat.ro

“Clienţii noştri au reacţionat într-un mod pozitiv din prima zi în care am instalat aplicaţia în site, acest lucru reflectându-se în mod direct şi în vânzări. 

 

De la instalarea aplicaţiei şi până în prezent, am avut o creştere de peste 30% a vânzărilor. Triggerul on-site de coş abandonat, pentru vizitatorii necunoscuţi, performează cel mai bine.

 

Retargeting.Biz este un sistem automatizat foarte bine pus la punct, cu un mod de administrare simplu, ceea ce ne incântă foarte mult în condiţiile în care căutăm zilnic soluţii cât mai optime de funcţionare. În plus, sistemul chiar optimizează rata de conversie.

 

Nu ştiu alte companii în România care să facă ce fac colegii de la www.retargeting.biz , iar tool-urile de afară sunt foarte scumpe.”

Despre Retargeting.Biz

 

Lansat în 2013, Retargeting.Biz este un start-up românesc inovator ce propune companiilor din e-commerce un software care să îi ajute să interacţioneze personalizat şi rapid cu fiecare vizitator, în funcţie de acţiunile lor. Prin retargetarea vizitatorilor, aplicaţia creşte rata de conversie şi veniturile magazinelor online.

 

Mai multe pe https://retargeting.biz/roFacebook şi Instagram

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.