Daca afacerea ta nu poate fi cautata pe Google, pentru cei mai multi dintre oameni, aceasta nu exista. Cam asa ar suna intr-o fraza, realitatea zilelor noastre, in care virtualul este cea mai accesibila si rapida forma de a obtine ceea ce ne dorim, fie ca vorbim de informatii si servicii, fie de produse si contacte, dar nu numai.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Intorcandu-ne la afacerea ta, faptul ca te afli in punctul in care scoti in lume ceea ce ai tu de oferit mai bun, este deja de admirat si necesita multa asumare si determinare. Insa, daca vrei sa ajungi la publicul tau, a da “sfoara in tara” doar prin formele traditionale de publicitate, precum “word-of-mouth” sau presa scrisa, nu mai este suficient in aceasta piata concurentiala, unde social media, cautarile pe Google si website-urile creative si de impact, fac legea. Studiile arata ca undeva in jur de 81% dintre cumparatori, cauta informatii online despre produsele sau serviciile de care sunt interesati inainte de a face achizitia. Asadar, cam asta este realitatea: Oamenii vor sa stie concret in ceea ce investesc banii, atat ca informatie practica, cat si ca identitate, mesaj, valori ale companiei.

Sa vedem asadar cateva dintre cele mai relevante motive pentru care un website este esential pentru dezvoltarea business-ului tau. Intra aici si vezi pachetele de gazduire web, adaptate nevoilor tale, dar si bugetului pe care esti dispus sa-l investesti.

Website-ul este un mijloc de a crea o experienta complexa potentialului client cu produsul/serviciul tau

Multe business-uri mici si mijlocii, aleg sa se rezume la a-si prezenta produsele sau serviciile doar pe social-media, crezand ca astfel au un acces mai direct la public. Totusi, in acest mod omit un aspect foarte important si anume acela ca a-ti construi o prezenta online doar pe site-urile de socializare este ca si cum ti-ai construi o casa pe un teren inchiriat.

Social media nu iti ofera suficient spatiu pentru a contura clar identitatea companiei tale, pentru a construi un brand unitar si complex, atat ca aspect cat si ca mesaj. Asadar, fara a omite rolul extrem de important al canalelor social media in intregul proces de cumparare, ca fiind o undita prin care aduci potentialii clienti pe site-ul tau, unde pot sa guste din inteaga experienta a ceea ce comercializezi. Asadar, a avea un website de business, bine inchegat si construit atat ca functionalitate, cat si ca design, este esential pentru succesul si prosperitatea afacerii tale.

Website-ul este cel mai interactiv mod de a comunica cu potentialii clienti

Din nou, raspunsul intuitiv, la care este cel mai interactiv si creativ spatiu de comunicare cu clientul tau, ar fi social media. Acest lucru este adevarat cand este vorba de comunicare in timp real, intre doua persoane. Totusi, in cazul de fata, fiind vorba de interactiunea brand-ului cu consumatorul, a-i atrage celui din urma atentia si a-l familiariza cu valorile si identitatea business-ului tau e nevoie de mai mult decat un cont pe social media, cateva fotografii si niste descrieri sumare. E nevoie de o poveste tesuta din continut vizual atractiv, cuvinte bine alese, experiente personale, testimoniale ale altor clienti multumiti si, desigur, mai mult decat relevantele, “call-to-action”.

In concluzie, cu cat iti clarifici mai bine cine este publicul tau, si te pozitionezi in consecinta, cu atat buiness-ul tau se va dezvolta mai rapid. Un website este reflexia afacerii tale in mediul online, prin care poti sa exprimi atat vizual, cat si prin continut scris, ceea ce ai tu de oferit si de ce clientul ar alege sa investeasca in acel ceva.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.