Până să lanseze Oblyo Digital Agency în parteneriat cu Weboratory Capital sistemul Publyo™️ CRM, piaţa de content marketing din România era situată la o distanţă ca de la cer la pământ faţă de piaţa de content marketing universală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În Occident termeni precum: sistem CRM, automatizare sau self service au intrat de mult în vocabularul specialiştilor în marketing, dar în România cei care oferă servicii de publicitate pe internet încă pierdeau zeci de ore la telefon sau scriind mailuri pentru a pune la cale o campanie de marketing eficientă sau întocmeau manual rapoarte cu adevertorialele publicate, astfel încât clienţii lor să poată verifica munca depusă.

Dar Publyo™️ îi ajută pe specialiştii în marketing din România nu doar să revină pe linia de plutire, ci să ajungă mult mai aproape de îndeplinirea propriilor obiective. Mai mult, Publyo™️ nu este doar un sistem prin care poţi să-ţi îndeplineşti îndatoririle de specialist în marketing mai uşor, ci o unealtă prin care să creşti eficienţa acţiunilor tale deoarece Publyo™️ monitorizează în mod automat starea condiţia fiecărui advertorial, iar dacă se întâmplă ca vreun material publicat în presă prin intermediul său să dispară, Publyo™️ înştiinţează nu doar utilizatorul direct afectat, ci şi publicaţia în cauză pentru a remedia imediat problema.

Cum funcţionează sistemul Publyo™️?

Publyo™️ are la bază o serie de algoritmi foarte complecşi, dar interfaţa sa de utilizare este una cum nu se poate mai simplă. Tot ce trebuie să faci ca să creezi de la zero o campanie de content marketing cu ajutorul acestui sistem este să stabileşti parametrii acesteia, să-i introduci în câmpurile destinate fiecăruia dintre ei şi apoi să iei o pauză, să te relaxezi şi să priveşti minunea care are loc în faţa ta.

Dacă ai deja scrise materialele pe care vrei să le foloseşti pentru campania ta de content marketing, atunci trebuie doar să le încarci în sistem alături de o fotografie potrivită fiecăruia dintre ele şi mai departe, articolele merg direct la publicat.

Dar chiar şi dacă nu dispui încă de materiale, procesul nu este cu mult mai complicat întrucât nu trebuie să faci nimic altceva decât să alegi din echipa ta de writeri persoanele care vrei să ţi le scrie şi pe măsură ce fiecare material este realizat, un draft al acestuia ajunge direct la clientul tău pentru aprobare. Iar dacă totul este aşa cum şi-a dorit acesta, procesul se continuă ca în descrierea de mai sus, iar materialele ajung direct la publisher care le postează pe website-urile sale.

Nu trebuie să-ţi faci griji nici cu raportarea dacă foloseşti Publyo™️ şi nici să te gândeşti că vreunul din advertorialele în care ai investit va dispărea deoarece funcţia de monitorizare Publyo™️ este mereu activă şi verifică starea articolelor tale.

Peste 137 de clienţi au avut încredere în Publyo™️, iar numărul lor creşte constant!

Până în prezent, în doar şase luni de la lansarea sa pe piaţă, Publyo™️ a servit 137 de clienţi care prin facilităţile sale au reuşit să economisească timp, dar şi alte resurse extrem de importante pentru afacerile lor.

Toţi aceştia au programat şi publicat prin intermediul celui mai nou sistem CRM de pe piaţa românească nu mai puţin de 2640 de articole care pot fi citite şi acum în cadrul publicaţiilor de top din România.

Succesul răsunător al sistemului Publyo™️ a convins deja 17 agenţii de marketing să se alăture iniţiativei şi să devină partenere, dar şi 80 de publisheri care s-au înrolat deja în sistem.

Iar dacă încă te întrebi cât de profitabil este să foloseşti Publyo™️, ca să-ţi faci o idee, mai trebuie să ştii şi că acest sistem îţi oferă acces la 745 de publicaţii româneşti pe care poţi posta articolele tale, astfel încât să câştigi vizibilitate, dar şi mai multe conversii, adresându-se exact clienţilor din nişă din care face parte brandul tău.

Nu în ultimul rând, Publyo™️ este un sistem în continuă evoluţie, care se îmbunătăţeşte pe zi ce trece şi care te ajută nu doar să te aliniezi acum standardelor internaţionale din domeniul content marketingului, ci şi să ţii mereu pasul cu noile trenduri.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.