Ai lucrat luni întregi la noul tău produs şi în sfârşit a venit timpul să îl prezinţi în faţa publicului, dar nu ştii cum să faci acest lucru? Un eveniment de lansare este ocazia perfectă pentru a dezvălui munca ta, şi a invita partenerii de afaceri, clienţii, posibili investitori şi persoanele publice. O lansare de succes creează în jurul produsului tău un interes crescut, care va atrage noi clienţi şi îţi va creşte vânzările. Cu cât lumea o să vorbească mai mult despre eveniment, mai ales în mediul online, cu atât lucrurile vor merge mai bine, însă pentru acest lucru este necesar la pui la punct câteva detalii care să facă diferenţa.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iată 5 metode prin care evenimentul tău să fie un succes

1. Găseşte o locaţie specială, de preferat cu grădină în sezonul cald. Accentul trebuie să rămână asupra produsului, dar locaţia este şi ea foarte importantă. O să se facă foarte multe poze, persoanele publice vor posta pe reţelele de socializare, astfel că un cadru mirific va atrage cu siguranţă multe aprecieri. Poţi încerca chiar să asociezi produsul tău cu spaţiul. Spre exemplu, dacă lansezi un produs bio/eco-friendly, un cadru boem, plin de verdeaţă este o alegere perfectă, iar dacă lansezi un produs din sfera tehnologică, poţi miza pe un loc futurist, cu multe leduri, şi linii minimaliste.

2. Pregăteşte cadouri pentru invitaţii tăi. Pentru că o să fii înconjurat de parteneri de afaceri şi clienţi, este important să îţi arăţi mulţumirea pentru prezenţa şi susţinerea lor, fiind şi un prilej de întărire a relaţiilor dintre voi. Dacă nu ştii ce se potriveşte fiecăruia în parte, poţi alege să dăruieşti cosuri corporate de la Boutiquecadeaux.ro. Aceste pachete vor încânta orice gurmand, iar pentru tine va fi cel mai bun raport calitate-preţ. Poţi adăuga şi un cartonaş personalizat, astfel încât partenerii tăi de afaceri să ştie că te-ai gândit la ei.

3. Derulează campania de lansare şi în mediul online. Veştile circulă rapid pe internet, iar produsele se vând din ce în ce mai bine prin intermediul influencerilor. Pe lângă pozele pe care le vei posta de la eveniment, încurajează-ţi participanţii să te eticheteze în postările lor, şi să distribuie noul produs. Poţi să-ţi creezi un hashtag, şi să apelezi la o numărătoare inversă până la momentul lansării. Astfel, oamenii vor fi curioşi şi există şanse mai mari să urmărească tot acest proces, iar la final chiar să plaseze o comandă.

4. Organizează un moment de divertisment/artă. Fie că alegi să ai o trupă live pentru câteva ore, fie că apelezi la un moment de stand-up comedy, atmosfera se va schimba iar invitaţii tăi vor fi relaxaţi şi plăcut impresionaţi. O altă variantă este să organizezi un mic concurs, în urma căruia să oferi produsul tău câştigătorilor, dar şi un cupon de reducere pentru un magazin partener. Dacă invitaţii se simt bine, cel mai probabil o să vorbească despre asta şi cu prietenii lor, sau vor filma momentul respectiv şi îl vor încărca pe reţelele de socializare, astfel încât toată lumea are de câştigat.

5. Alege cu grijă data în care are loc evenimentul. Trebuie să iei în calcul ziua în care produsul tău o să fie pus în vânzare, dar şi momentul în care partenerii şi clienţii tăi ar fi disponibili să participe. Dacă este într-o zi lucrătoare, ora trebuie să fie una potrivită, astfel încât să nu încurce programul altora, iar, de pe altă parte, dacă optezi pentru o zi liberă, trebuie să iei în calcul posibilitatea deplasărilor şi a vacanţelor. Oricum ar fi, nu omite să trimiţi invitaţii electronice din timp, în care să menţionezi data, locul şi ora, precum şi un cod vestimentar, dacă este cazul.

 

Concentrează-te asupra lucrurilor pe care produsul tău le oferă potenţialilor clienţi, şi încearcă să faci din evenimentul de lansare un moment atât pentru prezentare şi vânzare, cât şi pentru relaxare şi reîntâlnirea cu persoanele din mediul de afaceri. Asigură-te că te simţi bine şi lucrurile vor decurge de la sine.

 
viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.