Daca te numeri si tu printre acele persoane care sunt constiente de talentele si aptitudinile lor, insa mai mereu sunt nevoite sa jongleze intre hobby si job, avand la dispozitie doar cateva ferestre de timp liber pe care sa-l dedice pasiunii lor creative, probabil ca te-ai gandit de mai multe ori sa te desprinzi de jobul conventional pentru a incepe un business independent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Asadar, daca ai o pasiune pe care o practici cu placere, singura recompensa fiind insasi acea activitate, esti mai aproape decat crezi de transformarea a ceea ce momentan este doar un hobby intr-o afacere de succes care sa aduca un plus de contributie si sens in lume. Primul si poate cel mai dificil pas pe care il ai de facut e sa-ti schimbi perspectiva asupra activitatii tale.

Daca hobby-ul e practicat ca o forma de relaxare, bazele unui business se pun doar cu o viziune clara asupra modului in care produsul tau va fi perceput pe piata, categoria de public interesat de ceea ce ai tu de oferit si impactul pe care acesta il va avea asupra societatii ca intreg

Un business implica si o doza crescuta de asumare, de responsabilitate si de deschidere in a te expune atat la feedback-ul pozitiv cat si la cel negativ. Sa vedem, in continuare, care sunt pasii pe care sa-i urmezi pentru a-ti materializa visul ca pasiunea ta creativa sa devina cunoscuta lumii, sa-ti asigure independenta financiara dar si acel sens care te face sa te trezesti cu drag dimineata.

1. Gaseste-ti propria nisa

Unul din factorii principali pentru a avea succes in business este sa gasesti acel “ceva” aparte, autenticul produsului sau serviciului tau care il va diferentia de concurenta si va atinge o anumita categorie de public. Asadar, fie ca e vorba de o trasatura aparte, de o functionalitate sau de mesajul pe care il transmiti, ideea e ca publicul tau sa simta o afinitate personala cu ceea ce ai tu de oferit.

2. Studierea concurentei

Un alt pas important inanite de a iesi pe piata cu propriul tau produs este sa-ti studiezi concurenta. Incepand de la imagine, modul in care acestia comunica, canalele de promovare si publicul tinta caruia i se adreseaza, facand o sinteza a competitorilor tai iti va fi mult mai usor sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera originala si totusi relevanta pentru publicul tau. O solutie avantajoasa pentru a pune bazele business-ului tau este sa accesezi fondurile europene nerambursabile care iti vor da un start promitator.

3. Construirea brand-ului

Dupa ce ti-ai clarificat unde vrei sa te pozitionezi pe piata si care sunt acei oameni interesati sa-ti cumpere produsul sau serviciul, e timpul sa incepi sa-ti spui povestea. In functie de specificul business-ului, de personalitatea ta si de publicul tinta, poti incepe sa-ti structurezi imaginea brand-ului, tonul comunicational si mediile de promovare in care sa te faci cunoscut. Un website, conturi de business pe retelele de socializare si, de ce nu, prezenta la diverse evenimente de profil in care sa-ti faci cunoscuta activitatea sunt primi pasi spre materializarea visului tau creativ, intr-un business de succes. Vezi aici cateva exemple de afaceri pentru oamenii creativi din care sa te inspiri si tu.

Asadar, in linii mari, acestea sunt pietrele de temelie ce stau la baza consturirii unui business, insa mai important decat a incepe este sa dai dovada de multa perseverenta, rabdare si capacitate de amanare a recompensei. Daca reusesti sa visezi cu ochii deschisi, in timp ce actionezi cat se poate de pragmatic pentru materializarea viziunii tale, mai repede decat crezi, pasiunea ta creativa va inflori intr-un business de succes.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.