JTI aduce în România Ploom AURA, cel mai inovator dispozitiv de încălzit tutunul din portofoliul global al grupului. Ploom AURA, conceput pentru a răspunde preferinţelor în continuă schimbare ale consumatorilor adulţi existenţi, oferă o experienţă senzorială premium şi personalizată. Dispozitivul este disponibil online pe www.ploom.ro, în insulele Ploom dedicate din centrele comerciale şi în magazine selecţionate.
„În categoria produselor cu risc redus (PRR), ne concentrăm pe oferirea unor produse de calitate bazate pe tehnologie, înţelegerea nevoilor consumatorilor adulţi şi experienţă, iar eu cred cu tărie că Ploom AURA întruchipează toate aceste aspecte şi încă multe altele. Deschiderea României către tendinţele emergente şi apetitul pentru experienţe care implică tutun de înaltă calitate o transformă într-o piaţă ideală. Mai mult decât o lansare de produs, acest moment consolidează brandul nostru global şi reflectă o investiţie pe termen lung în crearea unui viitor mai bun pentru consumatorii adulţi”, a declarat Takehiko Tsutsui, Executive VP, Reduced Risk Products, JTI.
Pentru a susţine dezvoltarea categoriei produselor cu risc redus (PRR), compania intenţionează să investească 650 de miliarde de yeni (aproximativ 3,7 miliarde de euro) în perioada 2025–2027, în special în rezerve de încălzit tutunul, cu accent pe eforturile de comercializare, cercetare şi dezvoltare, precum şi pe cheltuieli de capital.
„Această lansare marchează un moment de referinţă în parcursul nostru de succes. Prin introducerea celui mai avansat dispozitiv din portofoliul nostru global pentru consumatorii adulţi din România, ne reafirmăm angajamentul de a ne depăşi limitele. Acest moment reflectă, de asemenea, valorile care ne ghidează modul de a face business – angajamentul faţă de sustenabilitate, respectul pentru consumatorii adulţi şi libertatea lor de alegere. Ne mândrim cu contribuţia la construirea unui viitor mai bun, în care inovaţia se îmbină armonios cu dezvoltarea durabilă”, a adăugat Alexander Pitchka, General Manager JTI Romania, Moldova şi Bulgaria.
Ploom AURA păstrează curbele delicate şi naturale caracteristice brandului iniţial Ploom, evoluând într-un design mai compact şi suplu – o combinaţie armonioasă de eleganţă şi confort. Dispozitivul intensifică aroma prin tehnologia de încălzire Smart HeatFlow™, oferind satisfacţie senzorială şi o experienţă autentică de tutun – fără mirosul de fum.
Create special pentru Ploom AURA, rezervele Sobranie completează experienţa prin amestecuri premium şi tehnologia CleanSeal – o barieră sofisticată, concepută pentru a preveni pierderea tutunului în interiorul dispozitivului.
„Consumatorii adulţi de tutun din România sunt acum pregătiţi pentru Ploom AURA, pentru că îşi doresc mai mult decât simple produse, fiind în căutarea unor soluţii care să se alinieze stilului lor de viaţă şi preferinţelor în continuă schimbare. De aceea, Ploom AURA a fost conceput având în vedere nevoile lor, oferindu-le un dispozitiv inovator pe care să îl poarte cu încredere şi mândrie”, a precizat Marian Zamfir, Director de Marketing JTI România, Moldova şi Bulgaria.
JTI, membră a Grupului de Companii JT, este o companie internaţională de top în domeniul tutunului, care îşi comercializează produsele în peste 130 de pieţe. Deţine la nivel global mărcile Winston şi Camel, care ocupă locurile doi şi trei în clasamentul mondial al brandurilor de ţigarete. Alte mărci globale includ MEVIUS şi LD. JTI este, de asemenea, un jucător important în categoria produselor cu risc redus, cu brandul de tutun încălzit Ploom, brandul de vaping Logic şi pliculeţele cu nicotină Nordic Spirit. Cu sediul central în Geneva, Elveţia, compania are peste 46.000 de angajaţi şi a fost desemnată Global Top Employer pentru al unsprezecelea an consecutiv în 2025. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.jti.com.
JTI este una dintre primele companii multinaţionale stabilite local, prezentă în România din 1993. Compania a investit peste 300 de milioane de euro pe piaţa locală, şi alte aproximativ 33 de milioane de euro în proiecte sociale şi culturale.
JTI are peste 1.500 de angajaţi în România, care lucrează la sediul central din Bucureşti, în fabrică, în hub-ul IT şi în peste 30 de birouri de vânzări din întreaga ţară. Unitatea de producţie este recunoscută la nivel global în cadrul grupului ca un centru de excelenţă şi exportă în peste 70 de ţări.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.