MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, lansează „Te simţi mai bine” - noua platformă de comunicare 360°, care vorbeşte despre starea de bine, echilibru şi bucuria de a face ceea ce iubeşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„Te simţi mai bine” surprinde oameni autentici în mijlocul pasiunilor lor şi subliniază cum sănătatea le permite să continue să facă ceea ce iubesc. Campania aduce în prim-plan un insight clar: stilul de viaţă sănătos se obţine greu, cu timp, efort şi disciplină, iar MedLife este partenerul care îi ajută pe oameni să atingă starea de bine dorită.

Sub mesajul:

„Te simţi bine când faci ce-ţi place. Iar când ştii că medicii buni au grijă de tine, te simţi şi mai bine.”

campania transmite că sănătatea nu este doar absenţa bolii, ci vitalitate, energie, poftă de viaţă şi libertatea de a-ţi urma pasiunile.

Oriunde eşti, te simţi mai bine

Campania surprinde bucuria autentică a oamenilor atunci când fac ceea ce iubesc - fie că aleargă, pictează, construiesc sau petrec timp în natură. Vorbeşte despre echilibru, energie şi starea de bine pe care le ai atunci când sănătatea te susţine să-ţi urmezi pasiunile.

Uneori, orele lungi dedicate hobby-urilor sau pasiunea dusă la extrem pot aduce mici accidentări sau probleme de sănătate. Aici intervine MedLife: medici excepţionali şi tehnologie medicală de top îi ajută pe oameni să revină cât mai repede la ceea ce iubesc.

„Sănătatea nu înseamnă doar absenţa bolii, ci energia, vitalitatea şi starea de bine care ne permit să trăim frumos şi să ne urmăm pasiunile. La MedLife oferim oamenilor suport complet pentru a se simţi bine în fiecare zi – prin cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, peste 5.000 de medici specialişti, tehnologii de top şi pachete personalizate. Astfel, fiecare persoană poate să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat – pasiunile, energia şi starea de bine – ştiind că se poate baza pe MedLife pentru sprijin şi îngrijire completă, de la prevenţie până la recuperare.”

- Monica De Romeo, Director Marketing al Grupului MedLife

Cum prinde viaţă „Te simţi mai bine”

Elementul central al campaniei este o serie de patru execuţii TV, construite pe coloană sonoră „Don’t Stop Me Now” de la Queen. Acestea aduc la viaţă mesajul campaniei prin poveşti care surprind pasiunea, energia şi libertatea oamenilor de a face ceea ce le place. Campania este extinsă prin video-uri online şi conţinut dedicat pe principalele platforme digitale şi reţele sociale, fiind susţinută şi de publicitate outdoor şi colaborări cu influenceri, pentru ca experienţa „Te simţi mai bine” să fie prezentă oriunde oamenii îşi trăiesc pasiunile.

„Dorinţa de a "te simţi mai bine" este umană, normală, iar relaţia acestei sintagme cu sănătatea este una foarte strânsă: pentru a face ce-ţi place, trebuie în primul rând să fii sănătos. Iar când le ai pe amândouă, abia atunci te simţi cu adevărat bine. Campania îşi propune să includă actul medical în stilul de viaţă al oamenilor, ca pe ceva firesc. Să-i apropie de MedLife şi să-i încurajeze să trăiască o viaţă plină, atât prin mesaj cât şi printr-un tone of voice pozitiv, light hearted."

- Mihai Fetcu, Creative Director, Cohn & Jansen

Nadia Comăneci, ambasador al stării de bine

Campania este susţinută de Nadia Comăneci, simbol al excelenţei româneşti, care se alătură MedLife ca ambasador şi partener pe termen lung.

„Sănătatea ne dă libertatea de a face ceea ce iubim şi de a ne bucura de fiecare zi. Energia şi starea de bine sunt esenţiale pentru a-ţi urma pasiunile, iar MedLife le arată oamenilor că grija pentru sănătate nu este doar prevenţie, ci un mod de a trăi cu bucurie. Este un mesaj în care cred cu adevărat şi mă bucur să îl pot transmite alături de MedLife.” - Nadia Comăneci

Colaborarea MedLife cu Nadia Comăneci va continua şi în 2026, în contextul aniversării a 50 de ani de la primul 10 perfect la Montreal. Aceasta va evidenţia valorile comune de excelenţă şi rigoare şi va include o serie de acţiuni dedicate promovării unui stil de viaţă sănătos şi activ.

Noua campanie continuă misiunea MedLife de a inspira românii să aibă grijă de sănătatea lor şi să se bucure de viaţă. Alături de platforma lansată în primăvară, Sănătatea e plăcere, cele două iniţiative demonstrează angajamentul MedLife de a susţine un stil de viaţă activ şi echilibrat, pentru ca sănătatea şi starea de bine să facă parte din fiecare zi a românilor.

Echipele din spatele proiectului

Din partea MedLife:

Monica De Romeo – Head Of Marketing

Ioana Tufă – Brand Manager

Mihnea Brăşoveanu – Digital Marketing Specialist

Costin Martin – Digital Marketing Specialist

Ina Ilie – Head of Brand & Communications

Gabriela Dragnea – PR Specialist

Ilinca Marin – PR Specialist

Irina Nazat – PR Specialist

Flori El Masri – PR Consultant

Alexandru Stanciu – PR Specialist

Din partea Cohn & Jansen Creative Network:

Mihai Fetcu – Creative Director

Laura Leonte – Group Creative Director

Diana Crasmariu – CEO

Miruna Baias – (former) Head of Strategy

Octavian Budai – Senior Art Director

Andrei “Harald” Ignat – Senior Copywriter

Arina Stoenica – Client Service Director

Diana Minculescu – Group Account Director

Silvia Fetcu – Account Manager

Ilinca Dumitrecu – AV Producer

Casa de producţie: Abis Studio – regizor Scott Perry

Agenţia de social media: NOMAZI Advertising – Andrei Dragoţă, Alexandra Radu, Călin Drob, Iulia Boloca, Adrian Anghel, Andrei Stănişteanu

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.