Device-urile mobile şi mai ales Smartphone-ul au devenit vitale supravieţuirii, sursa noastră cea de toate zilele, pâinea care ne hrăneşte curiozitatea nativă, viaţa, foamea de informaţie, de exprimare, de putere (putere virtuală, însă până una-alta, tot putere) şi de interacţiune.
7.6 miliarde, cifra anului la nivel global 2016, 7.6 miliarde subscripţii de orice fel, abonament lunar sau prepaid sau plătit de angajator, 7.5 miliarde plătitori în industria dispozitivelor mobile azi. Şi în continuă creştere.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Aceştia sunt clienţii recurenţi care plătesc utilizarea mobilului lunar prin contract sau pre-pay. Indiferent de modalitate, aceasta este cea mai mare cifră întâlnită vreodată în orice industrie a consumului media de la capătul liniei, la nivelul utilizatorului final.
Şi dacă cifra totusi nu spune mare lucru, trebuie să ne gândim la faptul că:
În lume, sunt aproximativ 1,5 miliarde de gospodării care au electricitate şi apa curentă
În industria TV prin cablu, numărul total de abonamente plătite cablu şi satelit sunt aproximativ 1,1 miliarde la nivel global
În industria automotive, în lume sunt înmatriculate 1,1 miliarde maşini, care plătesc asigurări.
900 milioane gospodării au internet instalat în casă, adică puţin peste jumătate din totalul gospodăriilor din lume
Şi apoi avem mobilul.
7.6 miliarde de conturi active la sfârşitul lui 2015. Asta dacă avem curaj să comparăm populaţia globală de 7.3 miliarde persoane de orice vârstă, înseamnă o rată de penetrare de 104% per capita, inclusiv bebeluşii!!! Desigur, avem mai mult de un telefon. Desigur, avem SIM cards în tablete şi mai multe tablete în familie. Dar acum nu măsuram per gospodărie, nici pe populaţia adultă. Ci pe TOTAL POPULAŢIE de pe planetă, 104% şi în continuă creştere!
Aceasta este lumea de azi, realitatea de azi, în care noi ne aflăm! Ce forţă imensă! Ce generator uriaş de venit şi profit! Oportunitatea de conversie nu a fost niciodată mai mare!
Nu a existat încă o tehnologie aşa de larg răspândită, atât de intens folosită şi atât de bine monetizată aşa cum este azi lumea dispozitivelor mobile. Nu putem decât să încurajăm toti marketeerii să privească cu atenţie în jur şi sa realizeze că iată, oportunităţile sunt la indemâna tuturor. Întrebarea este ce vei face cu ele.
Sursa, Mobile Telecom Industry Annual Review for 2016
Brand Support este agenţia de publicitate condusă de antreprenorii Ionuţ şi Stefania Harabagiu, înfiinţată în 2008. Brand Support oferă servicii de publicitate şi comunicare integrată. Echipa se distinge prin experienta solidă în gândire şi abordarea strategică a mărcilor şi campaniilor clienţilor, completate de o perspectivă tranşantă, pragmatică. Noi înţelegm lumea în care trăim gândind în primul rând digital. Echipa a fost recent completata de Head of Digital şi Head of Developers.
Brand Support a creat peste 100 de campanii naţionale pentru mai mult de 35 branduri, cei mai mulţi lideri în categoria lor, în domenii precum Financiar & Asigurări, Electrice & Electronică, IT&C, FMCG, Retail, Automotive şi Sănătate.
Contact media: Ionuţ Harabagiu, Managing Partner, M: 0730 787678, office@brandsupport.ro Pentru mai multe informatii, vizitati www.brandsupport.ro sau
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.