DEICHMANN România a obţinut o creştere de 10,6% a vânzărilor în anul 2018, însemnând o creştere de la 414,4 milioane de lei în 2017 la 458,2 milioane de lei în 2018, compania ocupând în continuare numărul 1 în retailul românesc de încălţăminte. Numărul de perechi de încălţăminte vândute a crescut de la 3,35 milioane la aproape 3,6 milioane de perechi în 2018. „Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. După doisprezece ani în România ne focusăm în continuare pe creştere şi ne orientăm în mod consecvent spre necesităţile clienţilor noştri“, declară Daniel Popa, directorul general DEICHMANN România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Reţeaua de magazine DEICHMANN a fost extinsă cu nouă magazine în 2018, ajungând la 96 de unităţi în România la sfârşitul anului. Din anul 2016 compania oferă produsele sale şi prin intermediul magazinului online. DEICHMANN va investi şi în acest an în reţeaua de magazine prin modernizarea a 9 magazine şi deschiderea a încă 9 locaţii noi.

„Piaţa din România continuă să crească”, spune Popa. „Suntem deosebit de mulţumiţi de faptul că am reuşit să creăm noi locuri de muncă prin investiţiile noastre în magazinele deschise. În plus, am reuşit să ne extindem şi mai mult poziţia de lider de piaţă în comerţul românesc de încălţăminte, poziţie pe care o deţinem de şase ani”, a continuat el. Numărul angajaţilor din cadrul DEICHMANN Romania, atât din sediul central cât şi din magazine, a ajuns la 725 (2017: 652).

Grupul DEICHMANN anunţă creşterea cifrei de afaceri şi planuri de extindere record chiar dacă industria de modă traversează un context dificil.

DEICHMANN România este o filială a DEICHMANN SE, lider de piaţă în comerţul german şi european de încălţăminte. În exerciţiul financiar 2018, compania a realizat vânzări brute de 5,8 miliarde de euro (5 miliarde de euro net) în 25 de ţări europene şi în SUA, însemnând un plus de venituri de 2%. În 2018, 178 milioane de perechi de pantofi au fost vândute în întreaga lume - cu aproape 1% mai mult decât în anul precedent iar 60% din venituri sunt obţinute în afara Germaniei. La finalul anului 2018, grupul avea 4.053 magazine (2017: 3.989), 40 de magazine online (2017: 36) şi 40.698 angajaţi  (2017: 39.564).

„Anul 2018 a fost foarte dificil pentru comerţul în domeniul modei din Europa. În special vremea caldă persistentă a afectat negativ evoluţia”, spune Heinrich Deichmann, preşedinte al Consiliului de administraţie al DEICHMANN SE. Anul trecut a fost o provocare şi pentru grupul DEICHMANN. Pe lângă capriciile vremii, compania s-a confruntat şi cu o concurenţă sporită din partea comercianţilor online şi a companiilor de modă cu sortimente de pantofi. „În aceste condiţii, am reuşit să menţinem grupul de companii stabil şi să obţinem o creştere economică contrară tendinţei pieţei”, adaugă Deichmann.

Investiţii la un nivel record: Extindere în China şi Peninsula Arabică 

Investiţiile planificate pentru întregul grup de companii pentru anul 2019 se ridică la un nivel record de 285 milioane de euro. Acestea se vor derula atât în modernizarea reţelei de magazine şi deschiderea de noi magazine în sectorul staţionar, cât şi în internaţionalizare şi digitalizare. 

Grupul de companii începe un nou capitol în Orientul Mijlociu prin deschiderea în vara acestui an a primului magazin DEICHMANN din Dubai, cu un partener de franciză, grupul AZADEA. În prima jumătate a anului 2019 compania se va lansa şi în China unde va oferi online o gamă largă de produse prin intermediul platformei T-Mall Global. La începutul lunii aprilie, DEICHMANN a deschis primul magazin în Letonia iar pentru anul în curs este planificată intrarea pe piaţa din Estonia. Formatul MyShoes, care este prezent acum în Germania, Austria şi Elveţia, este internaţionalizat în continuare,  fiind deschise primele magazine în Polonia. 

Creştere în SUA

Grupul DEICHMANN a preluat „KicksUSA” în Statele Unite, companie care a fost înfiinţată în anul 2002 la Philadelphia şi care operează în prezent 64 de magazine pe coasta de Est, în principal la Philadelphia, New York, New Jersey, precum şi un magazin online. În viitor, magazinele brandului vor fi operate sub marca SNIPES care face parte din Grupul DEICHMANN din 2011 şi se extinde de atunci în mod continuu. 

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.