Pagina de Facebook a ziarului Adevărul a realizat cifre impresionante cu filmul evenimentelor care au avut loc în România pe 1 şi 2 februarie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel,  joi, 2 februarie cel mai viralizat filmuleţ referitor la protestele din faţa guvernului este cel al bătrânei care a rămas să adune sticlele de plastic de pe asfalt. Filmuleţul, realizat de reporterii Adevărul aflaţi la faţa locului, a ajuns la peste 8,1 milioane de utilizatori – iar numărul lor este în creştere, la peste 4,6 milioane view-uri, peste 400.000 de like-uri, 15.000 de comentarii şi 152.000 de share-uri.

Toate acestea în contextul în care România are peste 9 milioane de utilizatori iar filmuleţul a fost preluat şi de presa străină. De asemenea, filmul evenimentelor din prima seară de proteste a ajuns la peste 3 milioane de utilizatori, la 1 milion de view-uri, peste 39.000 de like-uri, peste 15.000 de share-uri şi 4000 de comentarii.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Mai mult, site-ul adevarul.ro, prin jurnaliştii săi care au obţinut noua versiune a ordonanţei de urgenţă în noaptea de 31 ianuarie, a reuşit să atingă miercuri un trafic de 692.947 de utilizatori unici în timp ce joi, traficul raportat de SATI pentru adevărul.ro a fost de 594.088 unici.  

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.