Apa Nova, o companie Veolia, anunţă relocarea Centrului de Relaţii Clienţi, începând cu data de 10.10.2022 într-un spaţiu ultramodern şi digitalizat, situat pe Strada Tunari nr. 60A, Bucureşti. Programul de funcţionare a noului centru este de luni până vineri, între orele 08.00-17.00.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Relocarea Centrului Relaţii Clienţi (CRC) într-un spaţiu eco-friendly al Capitalei vizează oferirea unei experienţe digitale complete, dar şi posibilitatea de interacţiune cu specialiştii Apa Nova, răspunzând nevoilor actuale ale clienţilor. Totodată, noua locaţie oferă accesibilitate ridicată la mijloacele de transport în comun.  

Noul CRC integrează cele mai noi facilităţi tehnologice dedicate clienţilor: de la dispozitive automate de plată şi de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct.

„Transformările prin care am trecut, în ultimul an şi jumătate, la nivel local şi global, ne-au determinat să  ducem conceptul de „one stop shop” la un nivel superior pentru a creşte gradul de siguranţă, digitalizare şi confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel şi poziţionăm Centrul Relaţii Clienţi ca pilon strategic de îmbunătăţire a gradului de satisfacţie al clienţilor Apa Nova, de peste 90%, în relaţie cu serviciile oferite ”, a precizat Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova Bucureşti. 

Păstrând conceptul „one stop shop”,  centrul va include zona de self service, zona de recepţie, de casierie şi de consultanţă clienţi (birouri consultanţi pentru audienţe clienţi şi încheierea de avize tehnice, contracte de servicii de furnizare apă potabilă şi canalizare, rezolvarea diverselor solicitări şi reclamaţii). De asemenea, centrul va face posibilă reducerea timpilor de aşteptare şi de răspuns la solicitările celor care îi vor trece pragul, iar audienţele clienţilor şi potenţialilor clienţi se pot face la un consultant dedicat.

Din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, şi-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea şi distribuţia apei către consumatori, evacuarea apelor uzate şi a apelor meteorice din Municipiului Bucureşti. În cei peste 21 de ani, sistemul de alimentare cu apă şi de canalizare a fost reabilitat, modernizat şi dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiţii de peste 580 de milioane de euro până în prezent. 

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.