Proiectul „Promisiunea IQOS”, dedicat publicului adult, a fost lansat online în luna iulie. În decurs de o lună, peste 20.000 de utilizatori unici au accesat platforma şi au fost înregistrate 27.000 de sesiuni, iar 500 de întrebări adresate de ei şi-au găsit răspunsul.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Nu există tabuuri privind întrebările, spun reprezentanţii IQOS, iar timpul mediu pentru transmiterea unui răspuns este de 48 de ore.

„Dacă ar fi un singur lucru pe care aş avea să îl spun despre acest proiect, despre această platformă, este că nu există tabuuri”, a subliniat  Alexandra Olaru, director Corporate Affairs.

Strategia de lansare a acestui produs se bazează pe zece ani de cercetare ştiinţifică, iar limbajul ştiinţific a fost transformat, devenind unul mai „apropiat” consumatorilor de IQOS.

Referitor la produsul lansat în România în urmă cu trei ani au fost emise mai multe păreri, între care şi mesaje neadevărate, ce nu au o bază ştiinţifică. 

Platforma oferă, astfel, informaţii privind ştiinţa din spatele produsului, calităţile şi noutatea pe care o reprezintă el.

„Organizaţia Mondială a Sănătăţii estimează că şi în 2025 vor exista peste 1 miliard de fumători în lume, deci, transformarea industriei va dura mulţi ani”, a punctat Alina Frîncu, director IQOS Reduced Risk Products.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.