Arbitrul Maurice Paahuis a marcat, fără să vrea, un gol în meciul dintre Harkemase Boys şi Hoek, desfăşurat, sâmbătă, în oraşul Harkema, în liga a patra olandeză.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Jucătorul oaspeţilor Rik Impens, aflat aproape de linia de fund a terenului, lateral, a trimis tare balonul în bară, de unde a devitat în arbitru. Din central, mingea a ricoşat dincolo de linia porţii. 

Arbitrul a validat golul, în ciuda protestelor formaţiei din Harkema, dar l-a trecut oficial ca autor pe Impens.

Golul nu a contat în stabilirea scorului final, 4-2, pentru gazde.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.