FC Viitorul Constanţa a lansat, joi, aplicaţia mobilă care îi poartă numele, cu scopul de a conecta comunităţile de fani cu membrii clubului şi de a dezvolta relaţia cu suporterii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Prin această aplicaţie dorim să oferim o nouă experienţă ce aduce valoare întregii comunităţi FC Viitorul - club, fani, parteneri, sponsori - indiferent unde se află membrii ei: în Constanta, în România sau în afara ţării”, se arată pe site-ul clubului.

Printre secţiunile aplicaţiei se numără:

• Comunitate - dedicată tuturor utilizatorilor aplicaţiei, unde fiecare postare poate fi însoţită de diverse discuţii

• Ştiri - din cadrul echipelor FC Viitorul, FC Viitorul II şi grupelor de copii şi juniori ale Academiei Gheorghe Hagi

• Studio TV - unde se pot urmări numeroase momente şi evenimente din viaţa echipelor sub forma de podcasts şi transmisiuni live sau înregistrate

• Market - unde se pot vizualiza şi comanda toate produsele oferite de club.

„Toată lumea doreşte să fie mai aproape de echipa favorită. La rândul nostru, vrem să fim lângă fani, să-i ţinem împreună şi aproape. În special în această perioadă încărcată de incertitudine cu privire la calendarul meciurilor şi prezenţa suporterilor în stadion. Considerăm că interacţiunile directe cu suporterii prin intermediul aplicaţiei „FC Viitorul” ne vor ajuta să ascultăm şi să răspundem mai bine, să devenim lideri mai puternici şi să dezvoltăm şi unim comunitatea FC Viitorul Constanţa din ţară şi din afara ei”, a declarat preşedintele clubului, Gheorghe Popescu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.