Cinci federaţii membre EHF, între care şi România, au intrat oficial în cursa pentru găzduirea Campionatului European de handbal feminin din 2026, a anunţat, joi, forul continental.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Termenul limită de depunere a candidaturilor a fost 25 octombrie. Federaţia Europeană de Handbal a primit candidatura Turciei, precum şi candidaturile comune Cehia/Polonia şi România/Slovacia.

România a găzduit EHF EURO 2000 feminin, în timp ce Polonia a găzduit EHF EURO 2016 masculin, iar Slovacia a fost coorganizator, alături de Ungaria, pentru EHF EURO 2022 masculin.

Federaţia Europeană de Handbal va evalua candidaturile, iar inspecţiile la faţa locului vor avea loc în noiembrie şi decembrie 2023.

Comitetul Executiv al EHF va aloca EHF EURO 2026 feminin la reuniunea sa din 27 ianuarie 2024, de la Köln.

EHF EURO 2026 feminin este programat în perioada 3-20 decembrie, cu participarea a 24 de echipe.

Weekend final la Istanbul, Katowice sau Cluj-Napoca.

În cazul Turciei, turneul s-ar disputa la Ankara, Antalya şi Istanbul, fiecare dintre aceste oraşe urmând să găzduiască câte două grupe, iar finala să se joace în Sinan Erdem Dome din Istanbul, cu o capacitate de 16.500 de locuri.

Cehia şi Polonia propun, de asemenea, trei oraşe gazdă: Brno în Cehia, precum şi Lubin şi Katowice în Polonia. Arena Spodek din Katowice, cu o capacitate de 11.016 locuri, ar urma să găzduiască weekendul final.

România şi Slovacia propun un turneu cu şapte oraşe gazdă, Cluj-Napoca, Piteşti, Craiova, Bistriţa şi Bucureşti în România, precum şi Bratislava şi Kosice în Slovacia. BT Arena din Cluj-Napoca, cu o capacitate de 10.000 de locuri, a fost desemnată ca loc de desfăşurare a weekend-ului final.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.