Un specialist în IT a lansat plaforma Flashcall, ce poate fi utilizată de jurişti, avocaţi, astrologi, medici sau psihologi, care pot interacţiona cu clienţii lor în timp real şi pot monetiza aceste consultaţii, iar prin această platformă sunt furnizate servicii de consultanţă prin apeluri video sau audio cu suprataxă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iniţiatorul acestui proiect este Dan Boabeş, specialist în IT şi telecom, fondatorul Simplus, companie furnizoare de servicii de interactivitate prin SMS din 2002.

"Platforma Flashcall a apărut în contextul stării de urgenţă cauzate de pandemia Covid-19, dar şi în urma interacţiunii cu prietenii mei profesori, psihologi cărora le-a fost afectată activitatea profesională. Astfel, în doar trei săptămâni am reuşit să construim o platformă prin care să furnizăm partenerilor noştri serviciile de consultanţă prin apeluri video sau audio cu suprataxă, astfel aceste categorii profesionale impactate direct de criza au acum o metodă prin care îşi pot continua activitatea”, a declarat Dan Boabeş.

Plaforma Flashcall poate fi utilizată de către jurişti, avocaţi, astrologi, medici, psihologi şi chiar şi de micii meseriaşi sau chefi bucătari. 

"Chiar şi un instalator te poate ghida de la distanţă, prin video, să iţi rezolvi singur problema achitând doar o sumă mai mică pentru consultanţă. Beneficiile sunt duble: instalatorul nu mai efectuează deplasări (consumând timp şi bani), în casă nu mai intră străini - de nedorit în aceste vremuri", spune fondatorul proiectului.

Această platformă poate fi utilizată de orice categorie profesională care îşi doreşte să monetizeze consultanţa pe care o oferă clienţilor săi.

„Paşii pe care un partener trebuie să îi facă pentru a beneficia de platforma Flashcall sunt uşor de urmat. Partenerii noştri se înscriu în aplicaţia Flashcall, îşi înregistrează cardul în aplicaţia securizată şi ulterior apelurile sunt tarifate conform preţurilor alese de către aceştia. Sunt parteneri care au ales tarifarea la minut, alţii tarifarea la apel/sedinţă. În acest moment suntem în plin proces de înregistrare a partenerilor, aplicaţia va fi lansată în a doua jumatate a lunii aprilie. Clienţii vor achita, prin intermediul nostru, către parteneri, iar în perioada situaţiei de urgenţă încercăm să venim în sprijinul ambelor categorii şi nu vom percepe niciun comision de procesare partenerilor care s-au înscris în platformă până pe 30 aprilie. Ulterior, comisionul platformei va fi de circa 15%, mult sub opţiunile similare”, declară Boabeş.

Investitia iniţială în această platformă este de circa 20.000 euro şi acesta se află deja în discuţii cu investitori pentru mărirea bugetelor disponibile.

"Sunt convins că mulţi parteneri îşi vor păstra obiceiul de a-şi furniza serviciile de la distanţă şi după sfârşitul acestei pandemii fiind mult mai comod", afirmă el.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.