Lipsa de cunoştinţe a angajaţilor din magazinele operatorilor de telefonie mobilă reprezintă o problemă pentru 6% dintre clienţi, iar 9% sunt nemulţumiţi de lipsa de politeţe a personalului, potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare 4Service Group în vara acestui an şi publicat marţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Totodată, aproape 75% dintre respondenţi au o părere bună şi foarte bună despre modul în care au fost trataţi de angajaţi, în condiţiile în care 40% dintre clienţii de telefonie mobilă iau contact în mod regulat cu magazinele operatorilor, potrivit studiului. În ceea ce priveşte competenţa angajaţilor, 50% dintre români pun această calitate pe primul loc în topul experienţelor din magazinele operatorilor.

”Vestea bună pentru operatori este că aproape un sfert dintre clienţii care le-au călcat în magazine au o părere excelentă despre cunoştinţele angajaţilor în materie de telefoane mobile, tablete, abonamente sau servicii de telecomunicaţii. Doar 6% dintre cei ce au răspuns la studiul efectuat de 4Service s-au declarat dezamăgiţi de lipsa de cunoştinţe a angajaţilor”, se arată în comunicat.

Totodată, unul din doi români are încredere în sfaturile date de consultanţii din magazine, iar jumătate a apreciat ajutorul dat în magazin pentru alegerea unui serviciu sau telefon mobil, în timp ce aproape un sfert dintre respondenţi a catalogat acest aspect drept excelent.

”În plus, clienţii operatorilor de telefonie mobilă apreciază şi entuziasmul cu care angajaţii magazinelor le-au captat interesul. Doar unul din 10 clienţi a avut de-a face cu un consultant apatic, în vreme ce 74% spun că entuziasmul este ridicat sau chiar excelent”, se arată în studiu.

Referitor la rapiditatea cu care le sunt rezolvate problemele în service, doar 46% dintre clienţi au catalogat-o drept acceptabilă, iar un client din 20 a declarat că este nevoit să aştepte foarte mult. Clienţii au atras însă atenţia că viteza scăzută de reacţie nu este cauzată neapărat de lipsa de competenţe a angajaţilor, ci mai degrabă de numărul redus al acestora, potrivit studiului. Totodată, mai mult de jumătate din clienţi au plecat din magazin fără să li se prezinte oferte sau produse mai bune, accesorii sau alte servicii.

”Chiar şi aşa, 29% dintre români sunt convinşi de materialele promoţionale pe care le citesc în magazin în timp ce îşi aşteaptă rândul. Aproape 23% dintre ei au remarcat atitudinea consultantului, în vreme ce doar 18% au apreciat gama variată de telefoane mobile”, se arată în comunicat.

La capitolul îmbunătăţiri pe care le pot aduce operatorii de telefonie mobilă în magazine, românii preferă să fie serviţi de angajaţi mai mulţi şi mai politicoşi, doar 7% dintre ei punând preţ pe varietatea telefoanelor mobile sau tabletelor expuse la vânzare, sau pe costurile acestora.

Studiul a fost efectuat de compania de market research 4Service Group în perioada iunie-august 2017, prin metoda interviurilor telefonice, pe un eşantion de 354 de respondenţi din mediul urban.

Principalii jucători pe piaţa de telefonie mobilă din România sunt Orange, Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.