O normă internă a Municipiului Bucureşti privind procedura simplificată proprie pentru achiziţia de servicii de învăţământ, de formare şi perfecţionare profesională şi de servicii hoteliere aferente acestora, a fost aprobată în şedinţa de miercuri a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu 27 de voturi "pentru”, 14 voturi "împotrivă” şi nicio abţinere.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Adoptarea normei interne are în vedere achiziţionarea serviciilor de învăţământ, de formare sau perfecţionare profesională prin participarea la diverse cursuri, seminarii sau conferinţe organizate de către instituţii publice sau de alte categorii de organizatori, dar şi achiziţionarea de servicii hoteliere, în scopul pregătirii angajaţilor primăriei.

Astfel, potrivit proiectului de hotărâre, pentru asigurarea transparenţei şi asigurării accesului nediscriminatoriu, Primăria Municipiului Bucureşti va lansa un anunţ pe site-ul primăriei privind depunerea de oferte pentru servicii de formare şi perfecţionare profesională şi serviciile hoteliere aferente acestora.

Potrivit documentului, serviciile de învăţământ, de perfecţionare profesională, precum şi serviciile hoteliere aferente acestora vor putea fi achiziţionate în procedură simplificată dacă valoarea lor este mai mică de 3,3 milioane lei.

"Prezenta Normă internă privind procedura simplificată proprie reglementează modul de achiziţionare de către Primăria Municipiului Bucureşti a serviciilor de învăţământ, de formare/perfecţionare profesională - cod CPV 55100000-1 prevăzute în Anexa nr. 2 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, actualizată, a căror valoare estimată, fără TVA, este mai mică decât pragul valoric de 3.334.050 lei prevăzut la art. 7 alin. (1) lit c) din Legea nr. 98/2016", se arată în proiectul de hotărâre.

Evaluarea ofertelor se va face de către Direcţia Managementul Resurselor Umane din cadrul Primăriei Capitalei, ţinând cont de cel mai bun raport preţ-calitate, durata cursurilor/programelor şi disponibilitatea angajaţilor de a participa la cursuri astfel încât la nivelul fiecărei structuri să se asigure continuitatea activităţii instituţiei, se mai precizează în documentul aprobat de CGMB.

Consilierul PNL Ciprian Ciucu a susţinut, luni, că această normă va permite achiziţii mai rapide, mai departe de ochii curioşilor şi mai puţin transparente.

"Încă o bombă, cum mă aşteptam, imediat după alegeri la PMB, pregătită de Gabriela Firea. Aceeaşi schemă cu procedura simplificată pentru achiziţii mai mici de circa 740.000 de euro. Acum şi pentru servicii de training/formare profesională. Pe ordinea de zi a şedinţei de miercuri. Achiziţii mai rapide, mai departe de ochii curioşilor, mai puţin transparente, bani publici mai uşor de dat...", a scris consilierul PNL Ciprian Ciucu pe Facebook.

CGMB a aprobat, în şedinţa din 31 octombrie, o altă normă internă privind procedura simplificată proprie în cazul achiziţiei de servicii sociale şi alte servicii specifice de până la 3,3 milioane lei.

În favoarea hotărârii au votat atunci 28 de consilieri, în timp ce 18 s-au opus.

Potrivit documentului, norma internă reglementează achiziţiile de servicii sociale şi alte servicii specifice a căror valoare estimată, fără TVA, este mai mare decât 132.519,00 lei şi mai mică decat 3.334.050,00 lei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.