Directorul general în ANPC Paul Anghel a anunţat că un pasager poate primi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicită acestuia acest drept în scris şi/sau dacă depune o reclamaţie la ANPC. Acest lucru este valabil în cazul anulării cu mai puţin de 14 zile a zborului sau în cazul întârzierii prelungire a zborurilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
“În situaţia în care sunteţi un pasager de transport aerian cu drepturile afectate în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor, în cazul: refuzului la îmbarcare, anulării cu mai puţin de 14 zile înainte zbor, sau în cazul întârzierii prelungite a zborurilor (o întârziere de cel puţin trei ore la sosire)”, a declarat Paul Anghel miercuri, pe pagina sa de Facebook. 
 
El a explicat cum pot fi primite compensaţii din partea transportatorului aerian. 
 
“Aveţi dreptul să primiţi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicitaţi acest drept în scris (conform politicii operatorilor economici) acestuia şi/sau dacă depuneţi o reclamaţie la ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor! Wizz Air, Hisky, Ryanair, Lufthansa, Air Connect, Tarom, Aeroitalia şi Austrian Airlines se află pe lista companiilor care au anunţat modificări considerabile ale orarului de zbor în vara anului 2023. Aveţi în vedere că firmele de claim(firme de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate) pot percepe comioane de până la 30%+tva din valoarea despăgubirilor!” – a mai anunţat Paul Anghel.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.