Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat, miercuri, cu 35 de voturi "pentru”, opt voturi "împotrivă” şi nicio abţinere, organigrama Teatrului Dramaturgilor Români, care cuprinde 25 de posturi, dintre care trei de conducere.
Potrivit proiectului de hotărâre, Teatrul Dramaturgilor Români va avea un compartiment juridic, un birou de marketing, pentru organizarea de spectacole, un compartiment de contabilitate, un compartiment de achiziţii, unul pentru administraţie şi un compartiment care se va ocupa de serviciile de scenă.
Teatrul Dramaturgilor Români este o instituţie publică de cultură de interes local, finanţată de la bugetul Capitalei şi din venituri proprii.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
Teatrul Dramaturgilor Români va avea ca scop punerea în scenă a unor texte aparţinând dramaturgilor contemporani, autori consacraţi sau tineri aflaţi la primele piese, potrivit proiectului de hotărâre.
Activitatea teatrului va fi coordonată de Direcţia Generală Dezvoltare şi Investiţii - Direcţia Cultură, Sport, Turism din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat, în şedinţa din 21 septembrie, înfiinţarea Teatrului Dramaturgilor Români.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.