Firma care administrează parcarea de la Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” din Cluj-Napoca anunţă că automatele de plată aflate în proximitatea terminalelor sunt inaccesibile în prezent, îndemând pasagerii să le folosească pe celelalte sau să utilizeze metodele alternative de plată a parcării. Reprezentanţii firmei acuză conducerea aeroportului că a solicitat ”o chirie considerabilă” pentru spaţiul unde sunt amplasate aceste trei automate. ”Costul de 600 de euro/metru pătrat/lună este supraevaluat exclusiv pentru GOTO Parking, fiind un abuz la adresa societăţii, având în vedere că în noul terminal costul de închiriere a fost anunţat public ca fiind 500 euro/metru pătrat/lună”, susţin ei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”GOTO Parking, parcarea din incinta Aeroportului Internaţional «Avram Iancu» Cluj-Napoca, informează pasagerii că cele trei automate de plată aflate în proximitatea terminalelor sunt în momentul de faţă inaccesibile. Situaţia a survenit în urma solicitării conducerii Aeroportului Internaţional «Avram Iancu» de a ridica automatele de plată a parcării aflate în proprietatea societăţii GOTO Parking şi amplasate pe suprafaţa inclusă în spaţiul administrat de către AIAICj şi astfel a revocării acordului de utilizare şi funcţionare a celor trei automate de plată, oferit către GOTO Parking de peste 10 ani, în anul 2014”, se arată într-un comunicat de presă transmis, miercuri, de reprezentanţii firmei de parcare.

Reprezentanţii GOTO Parking susţin că fac toate eforturile pentru a relua funcţionarea cât mai rapidă şi în cele mai bune condiţii a celor trei automate de plată, pentru a nu lăsa acest incident să afecteze planurile de călătorie şi ”de a găsi cele mai bune soluţii împotriva demersurilor conducerii Aeroportului Internaţional «Avram Iancu» Cluj-Napoca  de a perturba desfăşurarea curentă de a activităţii GOTO Parking, acţiuni care se răsfrâng inclusiv asupra pasagerilor, însoţitorilor şi/sau aparţinătorilor care, tranzitând parcarea, beneficiază chiar şi de serviciile aeroportuare”.

Potrivit comunicatului, conducerea aeroportului a solicitat societăţii GOTO Parking ”o chirie considerabilă” pentru închirierea unui metru pătrat de teren, în zona publică a aeroportului din faţa Terminalelor în valoare de 600 de euro/metru pătrat/lună, ”adică o sumă totală de 3.600 de euro pe lună pentru o suprafaţă indicată incorect de AIAICj, spaţiul calculat ca fiind suprafaţa ocupată de automatul de plată şi de pasageri care folosesc automatele”.

”Costul de 600 de euro/metru pătrat/lună este supraevaluat exclusiv pentru GOTO Parking, fiind un abuz la adresa societăţii, având în vedere că în noul terminal costul de închiriere a fost anunţat public ca fiind 500 euro/metru pătrat/lună. GOTO Parking a solicitat revizuirea tarifului unitar de închiriere a unei suprafeţe de teren din afara incintei Terminalelor AIAICj, însă solicitarea a fost refuzată. Astfel, anunţăm că azi, 10 aprilie 2024, conducerea AIAICj a blocat accesul pasagerilor la automatele de plată aflate în zona publică a Aeroportului din faţa Terminalelor, acoperind zona cu panouri publicitare. AIAICj omite a ţine cont de efectele negative pe care le-ar produce relocarea automatelor de plată de la locaţiile actuale (întrucât parte covârşitoare dintre beneficiarii serviciului de parcare sunt persoane fizice - pasageri care, deopotrivă, sunt chiar beneficiari ai serviciilor aeroportuare), respectiv dezorientarea pasagerilor, însoţitorilor, aparţinătorilor cu privire la locaţiile automatelor de plată, disconfortul ce s-ar prilejui, mai cu seamă în perioadele aglomerate, în situaţiile de condiţii climaterice nefavorabile”, susţin reprezentanţii firmei.

Ei afirmă că decizia de a bloca accesul pasagerilor la automatele este una fără precedent şi are potenţialul de a crea disconfort pentru toţi cei care vor tranzita parcarea GOTO Parking în perioada următoare.

”Având în vedere că peste 40% dintre pasageri utilizează plata cu cardul, dorim să răspundem prompt nevoilor lor, până la rezolvarea situaţiei actuale, şi le recomandăm să se îndrepte către celelalte automate de plată, aflate unul în apropierea accesului principal, lângă punctul de plată, şi unul în apropierea accesului secundar. De asemenea, recomandăm să se utilizeze şi celelalte metode de a achita locul de parcare: online, prin scanarea codului QR afişat în parcarea GOTO Parking; online, prin intermediul aplicaţiei Ye Parking; cash sau cu cardul, la punctul de plată; 3 POS-uri la barieră. Dorim să aducem la cunoştiinţa pasagerilor care tranzitează parcarea faptul că, în urma acestor acţuni întreprinse de AIAICj, s-ar putea crea atât aglomeraţie în parcare, cât şi cozi la punctul de plată”, mai scrie în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.