Consiliul Judeţean Argeş a scos la licitaţie contractul de delegare a gestiunii serviciului public de transport persoane prin curse regulate în aria teritorială de competenţă a județului Argeş. Acesta este împărţit pe opt loturi. Preţul şi vechimea parcului de autobuze au cea mai mare pondere în punctajul luat în calcul pentru atribuirea contractelor, următorul criteriu având în vedere clasificarea mijloacelor de transport folosite.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
La licitaţia organizată de Consiliul Judeţean Argeş, care a fost lansată vineri, firmele participante, care se înscriu individual sau în asociere, trebuie să dovedească vechimea în serviciul de transport persoane de cel puţin trei ani.
„Din dorinţa de creştere a calităţii, siguranţei şi confortului transportului public pentru cetăţeni, ponderea cea mai mare în criteriile de atribuire o au în ordine: preţul ofertei (28%), vechimea medie a parcului de autobuze (26%), clasificarea autobuzelor (19%), norma de poluare a autobuzului (12%).  Mai sunt luate în calcul, la punctaj, dotarea cu instalaţie de aer condiţionat, utilizarea de combustibili fosili şi capacitatea de transport”, se arată într-un comunicat dat publicităţii sâmbătă de Consiliul Judeţean Argeş.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 31 ianuarie 2024, ora 15, pentru toate cele opt loturi scoase la licitaţie.
Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare referitoare la documentaţia de atribuire până la termenul de 24 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsul entităţii contractante să fie transmis cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.