Geamuri ale vagoanelor de tren şi uşi de acces fisurate, toalete neigienizate, săli de aşteptare cu păianjeni pe pereţi sunt printre neregulile descoperite de ANPC în urma controalelor făcute în domeniul transportului feroviar, fiind aplicate amenzi de aproape 700.000 de lei,

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
ANPC a transmis sâmbătă, printr-un comunicat de presă, că a desfăşurat de la începutul anului, o campanie de verificare a modului în care sunt respectate prevederile legislaţiei în domeniu, în  ceea ce priveşte serviciile oferite consumatorilor la desfăşurarea activităţii în transportul feroviar.
Sub coordonarea comisarului şef al Regiunii Sud Muntenia, Ion Iordăchescu, echipele de control din întreaga ţară au verificat 109 operatori economici. Pentru neregulile constatate, au fost date 89 de amenzi în valoare de 693.500 de lei şi a fost oprită temporar prestarea de servicii, până la remedierea deficienţelor, în cazul a 27 de operatori economici. 
Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property
ANPC a precizat că operatorii economici opriţi temporar de la funcţionare se află în judeţele: Prahova, Caraş Severin, Vaslui, Olt, Dolj, Vâlcea, Covasna, Harghita, Mureş, Bihor, Sălaj, Satu Mare, Cluj, Vrancea, Galaţi şi Buzău.
În urma controlului echipele ANPC au descoperit: condiţii igienice necorespunzătoare ale garniturilor de tren, respectiv geamurile vagoanelor şi usile de acces fisurate, cotiere defecte cu partea metalica neacoperită, lipsa tapiţeriei sau existenţa uneia deteriorate (ruptă, tăiată), perdele de protectie pătate, murdare; folosirea unor toalete neigienizate sau igienizate parţial, degajând un puternic miros de dejecţii, cu pisoare defecte, fără produse de igienă, folosind vase de wc fără capac, fără apă la grupul sanitar;  prestarea serviciilor nealimentare pentru călători fără a asigura condiţiile igienice necesare; folosirea unor săli de aşteptare neigienizate, nerenovate, cu păianjeni pe tavan, pereţi scorojiţi, pete de mucegai, infiltraţii de apă. 
De asemenea, alte probleme au fost: pavimente de pe peroane deteriorate, coşuri de gunoi ruginite; existenţa peroanelor neridicate la nivel, a unor peroane denivelate cu armătura de metal ieşită prin beton-la vedere ; folosirea unui număr insuficient de scaune pe peron, cele existente fiind şi deteriorate; neafişarea informaţiilor corecte şi complete la ghişeele de bilete; prezentarea unor tarife în moneda euro, fără a fi afişat cursul de schimb valutar al BNR; informare incompletă cu privire la reclamaţiile consumatorilor.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.