Sika şi Adeplast au demarat o campanie de comunicare care se adresează pieţei construcţiilor şi tuturor categoriilor de clienţi dovedind că cele două branduri devin acum mai puternice cu sinergiile pe care le realizează pe toate coordonatele: producţie, logistică, dezvoltare, marketing şi sales. Campania “Mai puternici împreună!”, care se derulează în prezent, îşi propune să marcheze şi doi ani de când Sika a preluat compania Adeplast.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Procesul de integrare al Adeplast este în curs de desfăşurare, iar rezultatele se văd pe toate liniile de business. La acest moment, Sika şi Adeplast se află împreună pe piaţă cu un portofoliu de peste 1300 de produse dedicate tuturor fazelor unei construcţii, de la fundaţie, la acoperiş, atât pentru sectorul rezidenţial, cât şi pentru cel industrial sau pentru categoria Do-It-Yourself şi renovări .

Un obiectiv important în cadrul campaniei “Mai puternici împreună!” este schimbarea ambalajelor produselor Adeplast, care preiu elemente de identitate ale Sika. Procesul a fost anunţat din luna aprilie, iar în prezent o parte din produsele Adeplast pot fi achiziţionate cu noua identitate.

Un alt mesaj important transmis de campania “Mai puternici împreună!” este dedicat clienţilor care utilizează produsele celor două companii, alegând în continuare să construiască o relaţie bazată pe încredere cu cele două branduri.

Adeplast are în spate aproape 30 de ani de dezvoltare tehnologică de cel mai înalt nivel, pe cele patru platforme industriale de la Oradea, Ploieşti, Craiova şi Roman. Capacităţile de producţie anuale sunt uriaşe şi arată în cifre astfel: 1.6 milioane tone de mortare, 3.3 milioane metri cubi de polistiren şi peste 50.000 tone de vopsele şi tencuieli decorative.

Prin preluarea Adeplast, Sika România devine unul dintre cei mai importanţi producători din România care integrează tehnologii şi produse dedicate pentru toate fazele unei construcţii, de orice tip şi dimensiune.

Un alt mesaj important transmis către cei care lucrează în construcţii sau care sunt beneficiari este legat faptul că toţi cei care au folosit Adeplast au facut întotdeauna cea mai inteligentă alegere, iar cu Sika au ales întotdeauna cele mai bune soluţii, de la fundaţie până la acoperiş. Însă acum clienţii vor face o singură alegere, aceea de a construi o relaţie bazată pe încredere cu cele două branduri. Şi asta pentru că Sika şi Adeplast sunt o echipă care oferă cele mai bune şi de încredere soluţii pentru orice proiect.

Sika România este subsidiară a concernului elveţian Sika AG, fondat în 1910 Baar Elvetia.  Sika este prezentă pe piaţa din România din 2002. În toată această perioadă compania a cunoscut mai multe etape de dezvoltare atât prin construcţii proprii de fabrici cât şi prin  achiziţii locale: 2019 – Arcon membrane, principalul producător de membrane bituminoase din România; 2020 – Adeplast SA, lider consacrat în producţia unei game lărgite de mortare pentru construcţii şi izolaţii termice (EPS).

Sika este lider global în producţia de materiale chimice specializate, are o poziţie de top pe piaţa dezvoltării şi producţiei de sisteme şi produse de etanşare, lipire, amortizare, consolidare şi protecţie utilizate în sectorul construcţiilor şi în industria auto. Grupul elveţian are filiale în 101 ţări din întreaga lume şi deţine peste 300 de unităţi de producţie. Cei peste 27.000 de angajaţi au generat în 2021 o cifrã de afaceri de 9,3 miliarde de franci elveţieni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.