Producătorul de textile Braiconf a luat o finanţare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, iar fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plăţile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat şi de asigurări sociale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Compania Braiconf a primit o finanţare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plăţile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat şi de asigurări sociale”, anunţă Eximbank.

Acest pachet de finanţare va fi folosit pentru desfăşurarea activităţii companiei.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

”Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementează acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piaţă. Avem planuri ambiţioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în conditiile extraordinare pe care le trăim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranţa resursei umane şi, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% româneşti”, a declarat Silviu Dumitrache, preşedinte Braiconf.

Braiconf este cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, cu o tradiţie de 70 de ani pe piaţă. Recent, acţionarii majoritari ai companiei au anunţat o nouă strategie care vizează investiţii în modernizarea celebrei mărci româneşti şi a tuturor componentelor din jurul său: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane. Are o producţie anuală de peste 800.000 cămăşi pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH şi alţii, produse în fabrica de la Brăila.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.