Wellington, prima companie din România care oferă servicii de Corporate Wellness sărbătoreşte 5 ani de la înfiinţarea şi crearea brandului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Participând la mai multe congrese internaţionale de Corporate Wellness desfăşurate în SUA, am realizat că wellbeing-ul înseamnă mai mult decât o simplă responsabilitate a angajaţilor, fiind necesară integrarea componentei de wellbeing în cultura organizaţională a fiecărei companii. Planificarea schimbării şi managementul performanţei înseamnă mai mult decât oferirea drept beneficiu a unui abonament la sală sau a unui coş de fructe lângă expresorul de cafea, ea implică leadership şi strategii de business.

De aceea, în anul 2015, am creat brandul Wellington, care a devenit un ”trendsetter” în domeniul Corporate Wellness, mutând focusul de la beneficiile acordate salariatului dintr-o listă lungă de opţiuni la integrarea conceptului de wellbeing în cadrul culturii organizaţionale a companiilor.” - declară Alina Grozescu, CEO Wellington şi Max Relax.

Programele Wellington s-au desfăşurat până anul acesta on-site, la sediul clienţilor săi. Aceste iniţiative au scopul de a informa, educa şi încuraja angajaţii să trăiască sănătos. Rezultatele se văd în îmbunătăţirea mediului de lucru, creşterea productivităţii şi a motivaţiei.

De-a lungul celor 5 ani de activitate cifrele arată că parteneriatele create de Wellington cu clienţii săi au adus o creştere exponenţială a industriei de wellbeing din România:

  1. 138 de clienţi
  2. Peste 152.358 participanţi
  3. 3.095 de activităţi şi programe organizate
  4. Peste 700 teme şi concepte On-site
  5. Peste 200 de activităţi şi programe disponibile on-line

Indiferent de provocările pieţei, Wellington este una dintre companiile de pe piaţa românească care se reinventează şi se adaptează constant.

„Criza generată de COVID-19, care a restricţionat deplasările şi a impus, implicit, lucrul de acasă,  a reprezentat cadrul care m-a determinat să accelerez dezvoltarea platformei digitale de wellbeing care să ne permită  transferul în on-line a activităţilor organizate în mod obişnuit, on-site. Bazându-mă pe experienţa dobândită în ultimii 14 ani în domeniul wellbeing-ului, am creat împreună cu echipa Wellington Digital Wellbeing Platform, o platformă care facilitează accesul angajaţilor la resurse digitale de wellbeing şi care acoperă toţi cei 7 piloni principali pe care trebuie să îi conţină acest tip de programe: zona fizică, emoţională, zona spirituală, zona de mediu, zona financiară, zona intelectuală şi zona socială.” – a spus Alina Grozescu.

„Aceste vremuri îmi confirmă faptul că wellbeing-ul angajaţilor trebuie să fie o componentă strategică a companiilor şi nu o bifă a planului de beneficii, şi mă bucur că prin ceea ce facem noi, la Wellington, putem ajuta companiile să urmeze această direcţie.” - concluzionează Grozescu.

Despre Wellington şi Max Relax:

Grupurile Wellington şi Max Relax au atins în anul 2019 o cifră de afaceri de 1 mil de euro prin serviciile de wellbeing şi On-Site Chair Massage.

Wellington oferă programe integrate de corporate wellness, personalizate în funcţie de nevoile şi obiectivele fiecărui client.

Gama de programe acoperă în totalitate ariile conceptului de wellness şi vine în sprijinul companiilor responsabile, dispuse să investească în starea de bine a angajaţilor. Wellington este, astfel, un partener de încredere care oferă instrumentele şi suportul necesare pentru un stil de viaţă echilibrat.

Echipa Wellington este formată din specialişti în Corporate Wellness certificaţi de către National Wellness Institute (Worksite Wellness Certificate) şi Corporate Health & Wellness Association (Corporate Wellness Specialist) cu experienţă de peste 10 ani în aria de wellbeing.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.