Amazon.com intenţionează să majoreze anul viitor comisioanele percepute comercianţilor care folosesc platforma sa pentru transportul şi depozitarea mărfurilor în Statele Unite, în medie cu 3%, din cauza costurilor mai mari şi a programelor de tipul livrare într-o singură zi, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania de comerţ electronic gestionează livrările pentru majoritatea comenzilor din SUA prin intermediul diviziei interne de logistică şi anticipează că va încasa aproape 1,5 miliarde de dolari în actualul sezon al sărbătorilor prin înjumătăţirea termenului de livrare la o singură zi pentru clienţii Prime.

Livrarea mai rapidă faţă de ceea ce pot oferi companiile concurente a fost esenţială pentru Prime, un program contra-cost pe bază de abonament care îi încurajează pe cei peste 100 de milioane de membri să cumpere mai mult de pe Amazon.

Într-un email trimis vineri comercianţilor care îşi vând mărfurile pe Amazon, compania a anunţat că în acest an a investit peste 15 miliarde de dolari în instrumente, infrastructură şi programe precum Fulfillment by Amazon (FBA), pentru a-i ajuta pe comercianţi.

”Axată pe FREE One-Day Delivery, aceasta a fost cea mai mare investiţie într-un an făcută vreodată în FBA. Cu toate acestea, în 2020 vom face doar majorări moderate (de circa 3%) a comisioanelor, sub media din sector, pentru că rămânem dedicaţi succesului vostru”, a scris Amazon în email.

Comisioanele percepute de Amazon la vânzarea unui produs vor scădea în unele cazuri, a precizat compania.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.