Alianţa pentru Unirea Românilor a depus, marţi, la Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA), o plângere penală privind modul în care actualul primar al Capitalei Nicuşor Dan înţelege să îşi desfăşoare campania prin afişajul publicitar pentru a câştiga un nou mandat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„L-am adus la DNA, astăzi, pe prietenul lui Nicuşor Dan, cel pe care îl ascunde de prea mult timp în şifonier, pe domnul Matei Păun. Noi am făcut un apel clar către primarul Bucureştiului, care nu este un simplu candidat sau nu este o altă persoană fizică, este primarul Capitalei, să declare transparent de unde are fondurile pentru campanie şi cine sunt donatorii. La o emisiune TV, sâmbăta trecută, a fost întrebat de moderator dacă printre oamenii care i-au donat se află şi Mihai Păun. Primarul Capitalei a spus: Nu cred. Pentru noi a fost suficient, am primit răspunsurile pe care le-am cerut de la domnul Nicuşor Dan, nu vrea să fie transparent şi nu vrea să spună cine i-a donat. O investigaţie de presă a relevat faptul că o firmă controlată de acest Matei Păun care apare în toate articolele legate de Nicuşor Dan de opt ani, i-a cumpărat la preţuri preferenţiale toate panourile de afişaj, firma este cuprinsă în plângerea pe care o depunem la DNA, iar domnul Nicuşor Dan are o datorie faţă de alegători să spună care este relaţia cu Matei Păun. Credeam că e o glumă proastă, dar iată că după opt ani acest controversat afacerist cu legături în Federaţia Rusă şi în multe alte locuri din lume apare iar”, a declarat preşedintele AUR, George Simion, în faţa sediului DNA, conform comunicatului de presă al partidului.

Potrivit lui Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Capitalei, costul real al panourilor publicitare folosite de Nicuşor Dan în această campanie este mult mai ridicat decât cel pe care acesta l-a declarat.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

„Am văzut în ultimele săptămâni un Primar General care se încurcă în minciuni legat de finanţarea campaniei de afişaj stradal. Am văzut că această campanie a început de aproape două luni de zile, însă Nicuşor Dan ne spune că a finanţat toată această campanie din donaţii primite de la persoane fizice, simpatizanţi. Astăzi, suma contorizată pe site-ul lui Nicuşor Dan este de doar 120 de mii de euro, cu toate că acum două săptămâni spunea că a strâns 180 de mii de euro. Din datele obţinute de noi din piaţa panourilor, campania de afişaj a lui Nicuşor Dan depăşeşte cu siguranţă suma de 500 de mii de euro”, a subliniat Enache.

Astfel, Alianţa pentru Unirea Românilor solicită autorităţilor competente să investigheze riguros modul în care Nicuşor Dan şi-a finanţat campanie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.