Retailerul online de ceasuri WatchShop.ro a anunţat, joi, că intră pe distribuţia de ceasuri către retaileri din mediul offline, ţintind, până la finalul anului, crearea unei reţele de peste 20 de parteneri în vânzarea de ceasuri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania se adresează astfel unei categorii diferite de clienţi, care preferă să interacţioneze cu ceasurile înainte de a le cumpăra sau care vor să cumpere produse din magazinele clasice.

”Piaţa offline vine cu un public ţintă care, deşi se intersectează parţial cu cel al pieţei online, reprezintă un potenţial diferit, pe care îl putem atrage. Există branduri pe care le reprezentăm şi care, datorită raportului calitate-preţ avantajos pentru client, sunt foarte populare în mediul online. Cu toate astea, atunci când vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege să-şi facă cumpărăturile din magazine fizice. De asemenea, dorim să oferim clienţilor experienţa de a atinge şi vedea de aproape design-ul şi felul în care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cât mai inspirata şi potrivită atunci când se decid să cumpere”, a spus directorul general al WatchShop.ro, Dragoş Diaconu.

În România, WatchShop.ro distribuie în exclusivitate ceasurile Ingersoll, Accurist, Sekonda şi William S. În perioada următoare, retailerul va aduce în România colecţiile Sekonda. Pe segmentul ceasurilor bărbăteşti, cele mai noi modele vin să completeze gamele clasice şi casual sport.

”Estimăm că noua linie de business va aduce în acest an o creştere graduală, ce va depăşi 10% din vânzările totale, obiectivul nostru principal fiind să consolidăm notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezenţei offline”, mai spune Dragoş Diaconu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.