Deşi luptă de mult timp cu cei care încearcă să-i blocheze reclamele, Spotify va include abia acum o clauză care interzice acest comportament.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Spotify a anunţat că va include în Termenii Serviciului reguli speciale care vor interzice blocarea reclamelor sau distribuirea instrumentelor create pentru a bloca reclamele serviciului său.

Noul regulament, care va intra în vigoare de la 1 martie, va permite Spotify să închidă imediat conturile celor care încalcă aceste reguli, fără vreo avertizare anterioară.

Oficialii companiei suedeze au făcut cunoscut încă de anul trecut că Spotify foloseşte deja mai multe sisteme care monitoriează comportamentul utilizatorilor şi depistează “modificarea artificială a activităţii de streaming”.

Tot anul trecut Spotify anunţa că aproximativ 2 milioane din utilizatorii săi apelează la diverse metode, inclusiv aplicaţii modificate, pentru a folosi versiunea gratuită a serviciului fără a f întrerupţi reclame.

Până acum, Spotify avertiza utilizatorii prinşi că blochează reclamele şi chiar dacă le suspenda conturile, acestora li se oferea şansa reactivării după renunţarea la instrumentele de blocare a reclamelor. Doar în cazurile în care acest comportament persista, conturile erau terminate.

Ultimul trimestru a adus pentru prima oară Spotify pe profit, companie care a făcut cunoscut că reclamele i-au adus venituri de doar 175 de milioane de euro. În comparaţie, conturile plătite au generat venituri de 1,32 miliarde de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.