Tot mai mulţi români au probleme cu vederea, iar controlul periodic al vederii nu reprezintă, din păcate, o prioritate pentru aceştia.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

De mai bine de un an, pandemia a făcut ca timpul petrecut în faţa ecranelor pentru munca la distanţă să crească foarte mult, iar ochii sunt cei care pot avea de suferit. Studiile arată că 2 din 5 români recunosc că stau cel puţin 8 ore în faţa calculatorului, însă doar 30% dintre aceştia se prezintă la controlul anual de verificare a vederii.

Mai mult decât atât, potrivit unui studiu realizat în 2020, 33% dintre copiii de toate vârstele petrec acum peste 4 ore pe zi în faţa dispozitivele electronice cu ecran, în timp ce înainte de debutul pandemiei, acest procent abia atingea o medie de 11%. Din păcate, 55% dintre copii nu au fost duşi la un consult oftalmologic în ultimul an, cifră extrem de îngrijorătoare, în contextul în care mai mult de jumătate dintre aceştia sunt din grupa de vârstă 0-5 ani, adică exact intervalul de vârstă în care se mai poate face ceva pentru a repara anumite vicii de refracţie sau alte afecţiuni, dacă acestea sunt descoperite la timp.

De cele mai multe ori, vizita la medic se face doar atunci când ceva nu este în regulă. Potrivit unei statistici realizate în 2017 de Consiliul European de Optometrie şi Optică, în ceea ce priveşte procentul de oameni care poartă ochelari de vedere, România se află sub media europeană, 45% din populaţia ţării purtând ochelari de vedere.

În lipsa unor măsuri preventive, problemele cu vederea pot apărea sau se pot agrava, iar identificarea lor precoce este esenţială pentru sănătatea ochilor atât pe termen scurt, cât şi pe termen lung. În acest sens, una dintre cele mai importante măsuri este controlul anual periodic, o responsabilitate a fiecăruia dintre noi şi un mecanism important pentru verificarea şi menţinerea sănătăţii ochilor.

Prevenţia problemelor asociate vederii este esenţială, ca atare reţeaua de magazine OPTIblu îşi propune să crească calitatea vieţii clienţilor, îmbunătăţindu-le vederea, oferindu-le o experienţă completă. OPTIblu pune la dispoziţia clienţilor expertiza personalului specializat, servicii la standarde înalte, un portofoliu atent selecţionat de produse de calitate, 100% originale şi aparatură medicală performantă.

Astfel, în magazinele OPTIblu, până la data de 30.11.2021, la achiziţionarea unei perechi de ochelari de vedere (ramă + lentile), cumpărătorul primeşte CADOU încă o pereche de ochelari de vedere, la alegere dintr-o gamă selecţionată, pentru aceeaşi reţetă individuală de dioptrii. Campania este valabilă în toate cele 78 de magazine OPTIblu din ţară, în limita stocului disponibil şi este supusă unor termeni şi condiţii. Detalii in magazine şi în regulamentul disponibil pe www.optiblu.ro.

Brandul OPTIblu a luat fiinţă în 2004, în prezent cumulând o reţea extinsă în 29 de localităţi la nivel naţional, oferind excelenţă în domeniul opticii medicale din România. OPTIblu comercializează o selecţie de peste 50 de branduri renumite de rame de vedere, ochelari de soare şi accesorii, precum: Polaroid, Ray Ban, Carrera, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Tom Ford, Moschino, Max Mara, Emporio Armani, Fossil sau Pierre Cardin şi lentile de contact Johnson & Johnson, Bausch & Lomb sau Alcon, etc.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.