Executivul a aprobat, miercuri, hotărârea de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului 832/2022 privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului. Prin acest act normativ este prevăzută în structura organizatorică a Cancelariei Prim-Ministrului, existenţa funcţiei de secretar general, înalt funcţionar public, numit în condiţiile legii, prin decizie a prim-ministrului, cu încadrarea în numărul de posturi aprobat, prin transformarea unui post vacant existent.
Potrivit hotărârii, secretarul general asigură stabilitatea funcţionării Cancelariei Prim-Ministrului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între structurile acesteia, arată comunicatul de presă al Executivului.
Secretarul general îndeplineşte atribuţiile şi responsabilităţile prevăzute de OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare. De asemenea, secretarul general poate îndeplini şi alte atribuţii prevăzute de regulamentul de organizare şi funcţionare al Cancelariei Prim-Ministrului ori încredinţate de şeful Cancelariei Prim-Ministrului.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.