Executivul a aprobat, miercuri, o hotărâre de Guvern pentru modificarea Hotărârii Guvernului 1767/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Astfel, noile reglementări vizează simplificarea procesului de organizare a concursurilor privind ocuparea funcţiilor vacante de poliţişti, respectiv de personal contractual din cadrul Serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Actul normativ prevede modificarea HG nr. 1767, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea corelării cu dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de paşapoarte şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, cu modificările şi completările ulterioare, arată comunicatul de presă al Executivului.

Comisiile de concurs şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor constituite în vederea ocupării funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual vor fi stabilite prin dispoziţie a directorului general al Direcţiei generale permise de conducere şi înmatriculări şi sunt formate din specialişti ai acestei instituţii.

Totodată, reprezentanţii instituţiei prefectului vor face parte din comisiile de concurs şi cele de soluţionare a contestaţiilor doar în cazul organizării concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor vacante de conducere din cadrul serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, mai indică sursa citată.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.