Jacek Olczak, CEO Philip Morris International, a susţinut o prezentare în cadrul Reuniunii CEPC (Chief Executives For Corporate Purpose) la Forumul Investitorilor Executivi de la New York.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Prezentarea a evidenţiat modul în care Philip Morris International (PMI) a integrat strategia de sustenabilitate la nivelul companiei, împreună cu performanţa şi progresul realizate. Prezentarea PMI a evidenţiat alinierea la cadrul Planului integrat pe termen lung al CECP pentru a comunica strategia de dezvoltare durabilă, rezultatele relevante şi principalii indicatori de performanţă.

Prezentarea a evidenţiat şi progresul în ceea ce priveşte atingerea obiectivului PMI şi a transformării businessului, şi a subliniat modul în care este abordat  impactul produselor sale asupra sănătăţii prin concentrarea resurselor pe dezvoltarea, fundamentarea ştiinţifică şi comercializarea responsabilă a produselor fără fum, care sunt mai puţin nocive decât fumatul, cu scopul de a înlocui complet ţigările cât mai curând posibil.

În plus, întrucât Forumul pentru Investitori Executivi din acest an s-a concentrat pe acţiunea climatică, PMI şi-a prezentat planul de decarbonizare, precum şi strategia de gestionare a impactului său asupra mediului.

În timp ce ştiinţa ne spune că schimbările climatice sunt incontestabile şi inevitabile, ne mai spune, de asemenea, şi că nu este prea târziu să acţionăm”, a afirmat Jacek Olczak, CEO PMI. „Tranziţia către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon va necesita transformări fundamentale ale unor aspecte critice din societate, inclusiv modul în care ne cultivăm alimentele, folosim pământul, transportăm mărfurile şi utilizăm energia în scopuri de business. Marea provocare a vremurilor noastre este să găsim o modalitate prin care să aliniem în mod eficient sectorul public şi cel privat pentru a lua măsuri esenţiale şi pentru a renunţa la abordările şi obiectivele izolate.

Pe măsură ce PMI continuă să se transforme definitiv, compania se angajează să abordeze riscurile relevante legate de schimbările climatice şi să construiască rezilienţă, şi, în acelaşi timp, să profite de oportunităţile oferite de un viitor cu emisii reduse de carbon. PMI a stabilit un plan de decarbonizare fundamentat ştiinţific, care acoperă întregul său lanţ valoric. Pentru emisiile directe, PMI va atinge neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în 2025 – cu cinci ani mai devreme decât s-a declarat iniţial – iar pentru întregul său lanţ valoric până în 2040 – cu 10 ani mai devreme decât obiectivul iniţial.

În Romania, fabrica Philip Morris International din Otopeni ocupă un loc central în strategia de sustenabilitate a companiei. Astfel, niciun deşeu generat de activităţile de producţie din fabrică nu este aruncat la depozitul de deşeuri. 70% dintre deşeuri sunt reciclate extern şi 30% sunt folosite pentru producţia de energie.

În 2020, fabrica a primit certificarea Alliance for Water Stewardship, cel mai înalt standard de utilizare sustenabilă a apei. În fabrica din Otopeni, există două staţii de epurare a apelor uzate. În fiecare an au loc acţiuni de împădurire, precum şi ecologizări ale unor cursuri de apă sau zone de agrement. În perioada 2016 – 2022 au fost plantaţi 44.000 de puieţi. 

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum  

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 10.5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă. În noiembrie 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor care luptă pentru un viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente, precum şi produsului de tip snus al companiei Swedish Match, ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). În 30 iunie 2023, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 82 de pieţe iar PMI estimează că aproximativ 19,7 milioane de adulţi din întreaga lume, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 36,2% din veniturile nete totale ale PMI pentru cel de-al treilea trimestru din 2023. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat în februarie 2021 ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi, prin filiala sa Vectura Fertin Pharma, îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.    

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com şi www.pmiscience.com.

(Articol susţinut de Philip Morris)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.