Într-o iniţiativă 100% românească, Green Revolution, Raiffeisen Bank România şi Mastercard România s-au unit pentru a crea Pop-up-uri de infrastructură, aducând o nouă perspectivă asupra dezvoltării durabile în marile oraşe. Proiectul pilot, amplasat la intersecţia dintre Bulevardul Unirii şi strada Nerva Traian din Bucureşti reprezintă o soluţie inovatoare pentru rezolvarea provocărilor legate de sustenabilitate şi accesibilitate în comunităţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Serviciile oferite în acest prim Pop-up de infrastructură sunt: staţii de încărcare pentru maşinile electrice; aparat de colectare ambalaje; parcare de biciclete BBOX; serviciu de livrare FANbox.

Acesta este practic o cutie cu sustenabilitate care poate fi plasată în cartiere, demonstrând că, deşi problema este mare, soluţia nu este.

Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a)

Pop-up-urile de infrastructură sunt un răspuns la nevoia de a oferi cetăţenilor facilităţi esenţiale în apropierea locuinţelor lor, contribuind astfel la promovarea unui stil de viaţă mai sustenabil. Proiectul implică integrarea mai multor servicii într-o structură modulară şi uşor de instalat, oferind o gamă variată de opţiuni care acoperă diverse aspecte ale sustenabilităţii. Green Revolution invită şi alte entităţi private să se implice pentru a duce mai departe proiectul şi către alte comunităţi.

“Sectorul privat joacă un rol esenţial în co-crearea şi implementarea soluţiilor inovatoare care redefinesc viaţa urbană - de la infrastructură smart şi conectivitate, la analiza datelor şi platforme pentru implicarea cetăţenilor. Dar pentru a avea cu adevărat un impact scalabil, este important să existe un cadru de colaborare cu mediul public şi cel nonguvernamental. Aceste colaborări aduc împreună eficienţa, agilitatea şi inovaţia sectorului privat cu guvernanţa autorităţilor publice şi expertiza organizaţiilor neguvernamentale”, declară Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

Potrivit acesteia, ”Mastercard şi-a asumat un rol principal în conectarea partenerilor privaţi şi publici pentru a co-dezvolta, livra şi scala soluţii care răspund la provocările cu care se confruntă oraşele: calitatea aerului, trafic, inegalitate socială. Prin parteneriate stategice, valorificând numeroasele aplicaţii ale tehnologiei, Mastercard susţine comunităţile urbane să funcţioneze mai eficient, să promoveze creşterea economică şi să asigure incluziunea”

“Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing şi una dintre cele mai prolifice iniţiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului şi că împreună putem aduce, acum, o soluţie inedită de sustenabilitate urbană.”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

Bucureştiul este una dintre cele mai poluate capitale europene, iar dezvoltarea unei soluţii de infrastructură de sustenabilitate simplă este vitală pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraş.

Planurile prevăd amplasarea şi altor Pop-up-uri de Infrastructură în Bucureşti, dar şi în alte oraşe, plasate în diferite comunităţi şi adaptate nevoilor şi cerinţelor acestora. Proiectul va continua să se dezvolte în funcţie de evoluţia nevoilor şi a cerinţelor comunităţilor locale, contribuind astfel la transformarea Bucureştiului într-un oraş mai sustenabil şi mai prietenos cu locuitorii săi.

(Articol susţinut de Mastercard/Raiffeisen/Green Revolution)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.