Isopan Est, cel mai mare producător de panouri sandwich din România, anunţă realizarea unei cifre de afaceri de 110 milioane de euro în 2022, an în care compania şi-a consolidat statutul de lider al pieţei locale atât prin cifrele realizate, cât şi prin proiectele majore în care a fost implicată.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cifra de afaceri este cu 35% mai mare decât cea înregistrată în 2021, rezultat direct al implementării unei strategii de business coerente, adaptată contextului internaţional complex, ce a avut repercusiuni majore şi asupra pieţei din România.

În cifre absolute, Isopan Est a produs 3,5 milioane de metri pătraţi de panouri termoizolante, în creştere de la 3,17 milioane de metri pătraţi din 2021. Din această cantitate, peste 2,1 milioane de metri pătraţi de panouri au fost comercializaţi pe piaţa internă, reprezentând o creştere cu 19% faţă de anul 2021.

O analiză a pieţei de profil din România, realizată de Neomar, a reconfirmat poziţia de lider ocupată de Isopan pe toate segmentele. Compania are cea mai mare cotă de piaţă, de 22,8%, în ceea ce priveşte cantitatea de panouri produse, dar şi ca valoare a vânzărilor. Isopan a avut vânzări de 49,1 milioane de euro în România anul trecut, reprezentând 21,2% din totalul pieţei interne.

Pe segmentul exporturilor, Isopan este, de asemenea, liderul de piaţă, cu un total de 1,34 milioane de metri pătraţi de panouri produse şi comercializate în ţările din proximitatea României - Ungaria, Serbia, Slovacia, Republica Moldova, Bulgaria şi Ucraina.

Raportul Neomar şi analiza business-ului Isopan arată o tendinţă îmbucurătoare a pieţei, care este din ce în ce mai interesată de calitate. Există o creştere a cererii din piaţă pentru panourile cu vată minerală şi pentru panourile cu grosimi mai mari, semn că acest segment al construcţiilor se maturizează, iar clienţii sunt mai atenţi la materialele folosite. Reconfirmarea statutului de lider de piaţă, în contextul accentuării solicitării de materiale premium, subliniază încă o dată calitatea produselor livrate de Isopan Est.

”În ciuda contextului economic complex, atât la nivel intern, cât şi internaţional, rezultatele financiare din anul 2022 demonstrează că strategia de business pe care am adoptat-o a fost cea corectă. Am investit în cele mai importante resurse pe care le avem, echipa noastră, retenţia personalului calificat fiind un element de bază al strategiei noastre. Mă bucur că cifrele ne arată că aceasta este calea potrivită. Isopan Est este un etalon pe piaţa din România datorită produselor de calitate, dar şi prin acţiunile şi serviciile pe care le propunem şi pe care le îmbunătăţim constant, oferindu-le astfel clienţilor noştri pachete complete şi complexe pentru realizarea proiectelor lor. Poziţia de lider de piaţă, care ne bucură şi ne responsabilizează, vine şi cu asumarea unei evoluţii continue, prin dezvoltarea de noi soluţii inovatoare, conform cu trendurile globale. Faptul ca facem parte dintr-un grup de renume, cu peste 45 de ani de experienţă în acest domeniu, ne ajută sa fim mereu cu un pas înainte. Vreau să subliniez faptul că, pentru noi, poziţia aceasta de lider de piaţă înseamnă mai mult decât cifre absolute, înseamnă că pachetul complet de soluţii pe care le oferim, precum şi expertiza colegilor noştri, sunt tot mai apreciate de către clienţi. Isopan Est este sinonim cu garanţia calităţii unui proiect, din faza de ofertare şi optimizare şi până la finalizarea sa.”, a declarat Toni Pera, director general Isopan Est.

Pentru următorii 2 ani, Isopan Est a alocat un buget de investiţii în valoare de 5 milioane de euro, sumă ce va fi utilizată pentru extinderea capacităţii unităţii existente şi diversificarea producţiei.

Totodată, 2022 a fost pentru Isopan un an intens din punct de vedere al proiectelor mari de construcţii, compania livrând produse de top şi soluţii optimizate, în linie cu strategia de business. Compania a lucrat pe proiecte majore, dintre care amintim: centrul logistic Lidl Cernica, centrele logistice Dedeman, eMAG Ungaria, Samsung Ungaria, extinderea centrului logistic Lidl din Sofia, centre logistice ale CTP, VGP, Jumbo Sibiu sau magazine ale reţelelor Leroy Merlin, Penny şi Lidl.

***

Despre Isopan Est

Isopan Est, parte a grupului italian Isopan, este lider de piaţă în producţia de panouri metalice termoizolante sau panouri sandwich. Isopan SpA are o experienţă de 45 de ani în producţia panourilor metalice termoizolante, iar în România grupul este prezent încă din 2007. Grupul Isopan are sediul în Verona şi este prezent în Italia cu două unităţi de producţie, la Frosinone şi la Verona. Prezenţa extinsă pe teritoriu şi o reţea consolidată de colaboratori comerciali ne permite să fim prezenţi pe cele mai importante pieţe din lume prin şase companii, aflate pe trei continente.

Isopan Est oferă soluţii care îmbină funcţionalitatea materialelor, sustenabilitatea procesului, siguranţa utilizatorilor şi eficienţa energetică a clădirilor - fie că este vorba de clădiri noi sau de clădiri recalificate energetic pieţei din România şi din ţările vecine.

Panourile tip sandwich fabricate de Isopan contribuie la obţinerea creditelor necesare pentru certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) si LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), standardul cel mai folosit la nivel mondial pentru certificarea sustenabilităţii clădirilor. Aproximativ jumătate din producţia Isopan Est este folosită în România, în timp ce cealaltă jumătate din producţie este direcţionată către proiecte dezvoltate în Ungaria, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Bosnia, Muntenegru, Slovacia, Ucraina.

Isopan promovează conceptul de construcţie responsabilă, asigurând bunăstarea celor care locuiesc în spaţiile construite cu soluţiile noastre. De asemenea, Isopan şi reţeaua sa de parteneri sprijină birourile de inginerie şi arhitectură, firmele de construcţii şi instalatorii cu soluţii end-to-end.

Mai multe informaţii la www.isopan.ro                    

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.