Gigantul Facebook a fost amendat cu zece milioane de euro (11,4 milioane de dolari) din cauza lipsei de transparenţă în ceea ce face cu datele utilizatorilor, a anunţat vineri autoritatea italiană în domeniul concurenţei AGCM, relatează DPA:

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit autorităţii, consumatorii nu sunt informaţi corect cu privire la o potenţială utilizare comercială a unora dintre datele personale care li se cer atunci când îşi fac cont pe Facebook.

Gigantul a fost amendat, de asemenea, pentru că încurajează - pe ascuns - persoanele care şi-au făcut cont să permită reţelei de socializare să le transmită datele către terţi, prin intermediul unor setări de confidenţiale predefinite.

Autoritatea italiană condamnă acest lucru drept o ”practică agresivă” care încalcă legislaţia în domeniul protecţiei consumatorului.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.