Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) afirmă că evenimentul din judeţul Neamţ, unde un pod peste râul Siret s-a rupt, arată importanţa verificării şi intervenţiilor pentru reparaţiile şi reabilitările podurilor. Reprezentanţii Companiei adaugă că, în cazul în care există suspiciuni de neîndeplinire a minimelor criterii de siguranţă a unui pod, CNAIR poate merge până la închiderea totală a circulaţiei pe acesta, precizând însă că podul de la Luţca nu a fost niciodată în administrarea sa. "Pentru a nu se ajunge, însă, la închiderea circulaţiei, CNAIR intervine la podurile aflate în administrare atunci când este nevoie, chiar cu riscul unor reacţii negative din partea opiniei publice", subliniază CNAIR.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

CNAIR a precizat, într-un comunicat de presă transmis joi, că podul peste râul Siret care face legătura între localităţile Sagna şi Luţca din judeţul Neamţ se află în administrarea Consiliului Judeţean Neamţ. Totodată, instituţia a arătat că acest pod a fost construit, reabilitat şi consolidat sub autoritatea CJ Neamţ şi nu a fost niciodată în administrarea CNAIR.

"Acest eveniment arată, cu atât mai mult, importanţa verificării şi intervenţiilor pentru reparaţiile şi reabilitările podurilor. Din acest motiv, CNAIR verifică periodic starea podurilor şi, acolo unde se impune, intervine rapid cu diverse măsuri. În cazul în care există suspiciuni de neîndeplinire a minimelor criterii de siguranţă a unui pod, compania poate merge până la închiderea totală a circulaţiei pe acesta", a arătat sursa citată.

Evenimente

7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

În comunicat se precizează că "pentru a nu se ajunge, însă, la închiderea circulaţiei, CNAIR intervine la podurile aflate în administrare atunci când este nevoie, chiar cu riscul unor reacţii negative din partea opiniei publice".

"Este şi cazul podurilor dunărene (Borcea şi Cernavodă), a viaductului Valea Poştei de pe DN7 (Călimăneşti) sau a pasajului de pe DN1 de la Otopeni, unde s-a intervenit pentru reabilitarea structurilor sau înlocuirea unor elemente, cu mult înainte ca situaţia să prezinte riscuri pentru circulaţie. CNAIR şi-a asumat riscul unor critici din partea participanţilor la trafic, nemulţumiţi că lucrările îngreunează circulaţia, şi a pus întotdeauna pe primul loc siguranţa şi viaţa cetăţenilor", au mai arătat reprezentanţii companiei.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.