Manny Gutierrez este primul bărbat care a devenit una dintre imaginile oficiale ale brandului de produse cosmetice Maybelline şi a filmat o reclamă pentru noua gamă de rimel produsă de compania americană, informează bbc.co.uk.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Până la această alegere, Maybelline a folosit în exclusivitate modele feminine, iar printre ambasadoarele brandului, deţinut de grupul francez L'Oréal, s-au aflat top-modele celebre, precum Gigi Hadid şi Jourdan Dunn. 

”2017, ai avut parte de un început uluitor! Sincer, n-aş putea să fiu mai onorat decât acum. Sunt încântat”, a scris modelul Manny Gutierrez pe contul lui de pe reţeaua de socializare Instagram.

Modelul american, în vârstă de 25 de ani, s-a născut în California şi are câteva milioane de admiratori pe platformele online Instagram şi YouTube. 

Manny Gutierrez s-a născut într-o familie de ”mormoni liberali” şi spune că a devenit interesat de produsele de machiaj încă din copilărie.

A dorit să îşi construiască o carieră în medicină, dar s-a răzgândit şi a ales în cele din urmă să lucreze în industria produselor cosmetice.

De câţiva ani, tot mai multe branduri cosmetice au început să folosească modele masculine în campaniile de promovare a produselor lor.

În 2016, brandul american de produse cosmetice Covergirl l-a ales pe tânărul model James Charles, în vârstă de 17 ani, în calitate de imagine oficială (”cover-boy”) a sa.

Anastasia Beverly Hills, brandul de produse cosmetice şi de înfrumuseţare deţinut de românca Anastasia Soare, a utilizat şi el modele masculine în campaniile şi reclamele sale.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.